June 8, 2007

Αθάνατοι μπάτσοι ΙΙ


Αντιγράφω γράμμα αναγνώστη από τη χθεσινή Athens Voice:



{Ξημέρωμα Πέμπτης 24/5/07, λίγο μετά τη λήξη του τελικού του Champions League. 4 άτομα κατηφορίζουμε προς Σύνταγμα. Στην πλατεία Κολωνακίου συναντάμε ένα περιπολικό τζιπ με αστυνομικούς της Ο.Π.Κ.Ε. 


Ένας εκ των τεσσάρων επιβατών εκσφενδονίζει αντικείμενο τύπου «σκουπίδι» από το παράθυρο. Η παρέα μου προσπερνά με φωνές του στυλ «Είναι τέλειο να πετάμε τα σκουπίδια μας στο δρόμο!!» ενώ εγώ σκύβω και μαζεύω το εν λόγω αντικείμενο. Πλησιάζω στο παράθυρο για να το επιστρέψω, παρέα με τη γνωστή μου ατάκα «σας έπεσε αυτό», όταν ακούω το θύτη να μπερδεύει διάφορες λέξεις τύπου «βλάκα», «άντε και…», «που θα μου πεις εσύ, μωρή…» και διάφορα άλλα που σοκάρομαι να γράψω. Όταν τον ρωτάω αν βρίζει την παρέα μου, μου απαντά σφύζοντας αθωότητα «Όχι, βρίζω μια που μου είπε να μην πετάω τα σκουπίδια κάτω». Μετά από διάλογο δευτερολέπτων σχετικά με το πως οφείλουν να μιλάνε στους πολίτες και καθώς ξεκίνησα να περάσω απέναντι, στο stand με τις Athens Voice, ακούω το εξής εκπληκτικό: «Έπρεπε να μην είχε τόσο φώτα και θα σου έλεγα εγώ!» και αμέσως μετά το ρεσιτάλ έκλεισε με το σουξέ «Μη με κοιτάς περίεργα εμένα» και την αποχώρηση του τζιπ. Η αστυνόμευση τη βραδιά του τελικού μας έδειξε πραγματικά ότι (η αστυνομία) ήταν έτοιμη για όλα. Ν.Ο.Α.}

2 comments:

  1. Σας βαρεθήκαμε πια τους ψευτοπροοδευτικούς αριστερούς, που κατηγορείτε τους λόγους που τώρα είσαστε ελευθεροι και δεν είσατε σαν την αλβανία.
    Αλλά ρε παιδιά ειλικρινά θέλατε να έχετε το κράτος του Χότζα?
    Είναι απλό όποιος δεν θέλει να πιστευει δεν πιστευει.Αν θέλεις να γίνεις μουσουλμάνος, σατανιστής, ιεχωβάς είναι απόλυτα ελευθερο.Ο προσιλιτισμός όμως όχι.
    Εχετε τις απόψεις σας, κρατήστε τες για εσάς.
    Δεν μας νιάζει αν είστε άθεοι, όπως δεν σας νοιάζει αν είμαστε χριστιανοί.
    Αφού ζητάτε διαχωρισμό σε Εμεις και Εσείς, οι Εσείς να πάτε να φτιάξετε δικό σας κράτος χαμένα κορμιά είστε έτσι και αλλιώς.

    ReplyDelete
  2. @Anonymous: Γειά σου θαρραλέε Ανώνυμε! Τι σ' ενόχλησε; Μήπως η αγένεια και η κουραδομαγκιά του (ίσως;) συναδέλφου σου;

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...