March 27, 2007

Kottler vs Σιούφας

Εντυπωσιάστηκα από το βάθος των γνώσεων της κυβέρνησης για το σύγχρονο marketing. Πείστηκα ότι ο Philip Kottler είναι ο μοναδικός σύμβουλος του Καραμανλή. Ξέρει ότι αν θέλει να αλλάξει τις συνήθειες του κόσμου πρέπει να δημιουργήσει κίνητρα ή να διαμορφώσει νέες συνθήκες. Για να μειώσει την ατμοσφαιρική μόλυνση αλλάζει την ώρα προσέλευσης των δημοσίων υπαλλήλων στη δουλειά τους. Για να μας πείσει να χρησιμοποιούμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς, δημιούργησε τις αποκλειστικές λωρίδες κυκλοφορίας, έτσι τα λεωφορεία κινούνται γρηγορότερα από τα αυτοκίνητα.

Επειδή η Ελλάδα δεν είναι αυτάρκης στο ηλεκτρικό ρεύμα, όταν υπάρχει μεγάλη ζήτηση κάνει εισαγωγή ρεύματος από τη Βουλγαρία και άλλες χώρες. Για τον ίδιο λόγο και για να μεγαλώσει την περίοδο που καταναλώνεται το ρεύμα ώστε να αποφευχθεί το black-out, δημιούργησε το τιμολόγιο νυχτερινού ρεύματος.

Ο Σιούφας χθες ανακοίνωσε την αύξηση κατά 5% της τιμής του νυχτερινού ρεύματος γιατί (είπε) έχει αυξημένη ζήτηση. Το οποίον σημαίνει ότι ο Σιούφας ενοχλείται απ’ αυτό και δημιουργεί αντικίνητρα ώστε ο κόσμος να απομακρυνθεί από αυτή τη λογική.

Δύο τινά συμβαίνουν. Ή το παραπάνω ειπώθηκε υπό την επήρεια μπάφας, ή είναι απόρροια μαλάκυνσης.

1 comment:

  1. Που τον ξέρεις τον Kottler?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...