March 22, 2007

UCAR




UCAR έχει αποδειχθεί ότι είναι ο Τσιτουρίδης. Εκεί που όλοι οι άλλοι θα είχαν εξαντληθεί, αυτός αντέχει ακόμα και συνεχίζει απτόητος. Ο κόσμος και όλος ο τύπος βοά, αυτός παραμένει ψύχραιμος. Και επιτίθεται σε όλους όσους του κάνουν κριτική.

Η διαφημιστική εταιρία που χειρίζεται τον λογαριασμό των μπαταριών UCAR πρέπει να χρησιμοποιήσει στην επόμενη καμπάνια τον Τσιτουρίδη ως τον ήρωα της UCAR. O Ronald McDonald δηλαδή είναι καλύτερος;

Ο Τσιτουρίδης μπορεί επίσης να ανοίξει γραφείο ταξιδιών «το θαυμαστό ταξίδι του ομόλογου». Θα έχει εξασφαλισμένη πελατεία όλα τα λαμόγια του δημοσίου, τους συγγενείς τους μέχρι τρίτου βαθμού, όπως και τις γκόμενές τους. Είναι βέβαιο ότι το "Το θαυμαστό ταξίδι του ομόλογου" θα έχει λαμπρή πορεία.

Ο Μολυβιάτης θα γράψει βιβλίο με τίτλο «το εργοστάσιο των ομολόγων του γιου μου».

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...