October 11, 2007

Του Έλληνος ο τράχηλος

«Του Έλληνος ο τράχηλος ζυγόν δεν υπομένει». Γι’ αυτό εξεγερθήκαμε με τις πυρκαγιές και την καταστροφή 3 εκατομμυρίων στρεμμάτων δασικών εκτάσεων και καταψηφίσαμε την υπεύθυνη κυβέρνηση. Γι’ αυτό μποϋκοτάρουμε τα πρατήρια βενζίνης με τις πανάκριβες τιμές βενζίνης. Γι’ αυτό αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε την Αττική Οδό, που δεν αστυνομεύεται (κατά δήλωση της Τροχαίας Αττικής Οδού, επειδή δεν έχουν προβλεφθεί χώροι όπου θα μπορούν να σταματήσουν έναν παραβάτη). Γι’ αυτό δεν τόλμησε ο Αλογοσκούφης να μας πει ότι το ΑΕΠ αυξήθηκε κατά 25%. Επειδή ξέρει ότι του Έλληνος ο τράχηλος ζυγόν δεν σηκώνει, γιατί άμα σηκώσει έρχεται και κακοφορμίζει.

Γι’ αυτά και άλλα πολλά, είμαστε ένας ευτυχισμένος (διάβαζε μ@λ@κ@ς) λαός.

5 comments:

  1. Σκύψε, ευλογημένε, σκύψε και γλύφε θα σ΄αρέσει...
    Κι ως φαίνεται μας αρέσει!

    ReplyDelete
  2. Εχει ενδιαφέρον να αναφερθείς στα θέματα για τα οποία ο λαός ξεσηκώθηκε. Τελικά, πρέπει να κατανοήσουμε ποιοί είμαστε, και που πάμε.
    Βέβαια, οι μπλογκογράφοι είναι από αυτούς που είναι οι άλλοι ή είναι άλλοι !!!!!
    Και για να βοηθήσω. Θυμάμαι ότι ξεσηκωθήκαμε για το όνομα της Μακεδονίας, για την αναγραφή της θρησκείας στις ταυτότητες, την μονιμοποίηση των συμβασιούχων, την μη άρση της κάθε μορφής μονιμότητας στους δημόσιους υπαλλήλους.
    Τελικά είμαστε από αυτούς ή τους άλλους;
    Εγώ είμαι παρατηρητής, επισκέπτης στη χώρα μου, ξένος μεταξύ αλλοδαπών.
    Είμαι αυτός που με προσπερνάνε από αριστερά τα καγιέν και από δεξιά οι πάπιες άκρανες. Είμαι αυτός που σταματάω πριν τη διαστάρωση και μου βρίζουν όλο το σόι.

    ReplyDelete
  3. γι' αυτά και γι' άλλα τόσα...
    Γιατί παίζουμε στο έργο "η ευδαιμονία του μαλάκα"...

    τα σέβη μου

    ReplyDelete
  4. @Παρατηρητής: Υπέροχο το "άκρανες πάπιες".

    @Σπύρος: Και τα δικά μου.

    ReplyDelete
  5. Αχ βρε παρατηρητή, κι εγω έτσι νιώθω συνέχεια, παρατηρητής και μάλιστα τσαμπατζής ενω πληρώνω ακριβά τα όσα βλέπω.
    Γλάστρα, μπιμπελό, μαλάκας, πακιστανός τζαμοπασαλειφτής, Μολδαβός περιπτεράς, επιβαίνων σε αεροσκάφος που έπεσε. Πώς γλίτωσα δεν ξέρω.

    Αλλα δεν λέω τιποτ' άλλο, θα με μαλώσει ο swell.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...