January 22, 2008

Η πανσέληνος



Σκεφτόταν για ώρες πως να της το πει. Ότι απόψε έχει Πανσέληνο. Ένα τεράστιο κόκκινο φεγγάρι θα φανεί πίσω από το βουνό της Ν. Εύβοιας. Και θα βάλει φωτιά στη θάλασσα. Θα τα κάψει όλα. Κι όταν μετά ψηλώσει κι ανέβει στον ουρανό, όλα θα είναι φωτεινά.

Λουσμένα από το φως της Πανσελήνου, όλα τα περασμένα κι άσχημα, όλα όσα σε στεναχωρούν, θα έχουν χαθεί. Για πάντα. Κι έτσι γεμάτη γλυκό φως θα είναι η ζωή σου από δω και μπρος. Αλλά πως να της το πει;

Η φωτό είναι από το www.pa.msu.edu

22 comments:

  1. Προτείνω να της το δείξει. Και το φεγγάρι και το πως από εδώ και μπρος θα είναι γεμάτη γλυκό φως η ζωή της.
    ΠΡΑΞΕΙΣ.

    ReplyDelete
  2. ...κοίτα το φεγγαράκι και αυτό θα σε φωτίσει και θα σου δείξει το τρόπο να το πεις!

    Ας είναι οι ζωές όλων μας τόσο φωτεινές αυτή τη χρονιά

    Μα δεν είναι πανέμορφο?????
    αχ!
    ουφ
    και όλα τα συναφή!

    ReplyDelete
  3. @Mpoumpoula: Γειά σου Μπουμπουλίνα μου.

    @Nota: Φοβάται.

    ReplyDelete
  4. Να μη σκοτίζεται άδικα!Μόλις δει το φεγγάρι να προβάλει ολοστρόγγυλο και κατακόκκινο στον ουρανό,όλα αυτά θα τα νιώσει μόνη της...Πίστεψέ με ;)
    Πες του να σκεφτεί κάτι άλλο να πει:))

    φιλάκι...

    ReplyDelete
  5. Εκτός από την Πανσέληνο υπάρχουν καί τα μαύρα φεγγάρια του έρωτα.

    Επίσης υπάρχει και το φεγγαράκι μου λαμπρό φέγγε μου να περπατώ.


    Διάλεξε καί πάρε.

    ReplyDelete
  6. @Ψυχή: Σας ευχαριστώ.

    @De profundis: Ξέχασες το "Πίσω απ' το φεγγάρι, είν' ένα παλαμάρι".

    ReplyDelete
  7. Φοβάται;
    Διάβασα καλά; Φοβάται;
    Πώς φοβάται κάποιος που ξέρει να ατενίζει το τεράστιο κόκκινο φεγγάρι, που ξέρει πως η θάλασσα παίρνει φωτιά, που ξέρει πως καίγονται όλα;
    Το μόνο που θα φοβόμουν εγώ είναι αν τα ξέρω καλά όλα τα παραπάνω.
    Αυτό είναι;

    ReplyDelete
  8. Αυτό να της πει τελικά!!!"Πίσω από το φεγγάρι είναι ένα παλαμάρι"!!!Πόσα ξέρεις τελικά,πόσα ξέρεις:))

    ReplyDelete
  9. @Nota: Ναι, γι' ανεξήγητους λόγους φοβάται.

    @Ψυχή: Ντροπή σας!

    ReplyDelete
  10. Δεν ξέρω σε ποιό συναίσθημα να μείνω...στο φεγγάρι ή στο... παλαμάρι

    Μα τι λέτε ωρέ παληκάρια;



    ΥΓ. θα μείνω στο φεγγάρι. Εμένα πάντως με ταξίδεψες ήδη.

    ReplyDelete
  11. @Mamma: Βλέπεις πως μου αμαυρώνουν την εικόνα μου;

    ReplyDelete
  12. Mήν ψέγεις άλλους γιά τά δικά σου ελλατώματα.Τό παλαμάρι εσύ τό έβαλες στήν εικόνα καί μετά μας κατηγόρεις ότι αμαυρώνουν τήν εικόνα σου.

    Πάντως θά συμφωνήσω ότι τό παλαμάρι έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στα Μαύρα Φεγγάρια του Έρωτα.

    ReplyDelete
  13. @De profundis: Μαρτυριάρη!

    ReplyDelete
  14. Φανερωθείτε τώρα!Ποιος από τους δυο σας είναι ο Μάκης και ποιος ο Θέμος!Τώρα!!!

    ReplyDelete
  15. Ηλιε μου, Ηλιε μου Βασιλειά μου ...

    ReplyDelete
  16. @Ψυχή: Τι διεστραμμένοι παραλληλισμοί είναι αυτοί;

    @Paratiritis: Καλησπέρα στον ποιητή!

    ReplyDelete
  17. Καλημέρα.

    Πως ήταν λοιπόν η πανσέληνος;

    ReplyDelete
  18. @Mamma: Καλημέρα,

    Ήταν μια Πανσέληνος χωρίς φεγγάρι.

    ReplyDelete
  19. Μία φίλη υποστηρίζει οτι το σημείο G τών γυναικών βρίσκεται στα αυτιά τους. Εγώ πάντως αν ήμουν γυναίκα θα έτρεχα αμέσως κοντά σε αυτόν που μου λέει αυτά τα λόγια.

    ReplyDelete
  20. Ενας πλανήτης είναι, δορυφόρος της Γης.
    Κάποτε ερωτεύτηκε τη Γη κι απο τότε έμεινε να γυρίζει γύρω.
    Καλημερα swell

    ReplyDelete
  21. "Μια πανσέληνος χωρίς φεγγάρι"!
    Μου αρέσει που θεωρεί σούρεαλ εμένα ο de profundis!!!

    φιλί για καλησπέρα,swellάκο μου ;)

    ReplyDelete
  22. @De profundis: Προφανώς, συχνά είναι βουλωμένα. Ενίοτε, τελείως κλειστά.

    @Tzonakos: Aυτό είναι το ωραίο. Γυρίζει σαν το διάολο.

    @Ψυχή: Αφού το "φεγγάρι" έλειπε, μου είπε. xxx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...