April 16, 2008

Fucked up

Εγώ, swell μου, επειδή είμαι χριστιανή ορθόδοξη, θα πω: ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω, δε νομίζεις; Στόχος είναι να καταδικαστεί η πράξη, όχι το πρόσωπο.Το να τον διαπομπεύεις, δεν εξυπηρετεί επί της ουσίας κάτι. Το θέμα δεν είναι να λειτουργήσεις ούτε εν βρασμώ ούτε ως δικαστής. 
 

Πώς γίνεται από τη μια να καταδικάζεις την πράξη, να δείχνεις τέτοια ευαισθησία κι από την άλλη να βγάζεις τέτοια σκληρότητα και να κατεβαίνεις στο επίπεδο που εσύ κατακρίνεις; (Αυτά ειπώθηκαν για εκείνο το υποκείμενο στη Χίο, που έκαψε το σκύλο).

Με γοητεύει πολύ η φωνή σου. Θέλω να μιλάω συνέχεια μαζί σου. Δεν μπορώ να καταλάβω τί με κρατάει εδώ, ενώ θέλω τόσο πολύ να ‘ρθω να σε δω.

Δε μου λες, άργησες να απαντήσεις γιατί 1) πήγες για τσισάκια, 2) πήγες για φαί (πάλι), 3) πήγες για ύπνο;

Άκουσε να δεις: Την επίθεση να την κάνεις όταν σε παίρνει και είσαι σίγουρος. Εμένα αυτό το ύφος δε μου αρέσει, κυρίως όταν έχεις μαύρα μεσάνυχτα από τους υπολογιστές και δε ξέρεις αν το πρόβλημα στην επικοινωνία προέκυψε από μένα ή τον υπολογιστή. Και όταν σου λέω ότι δε μου ερχόταν η απάντησή σου να το πιστεύεις! Διαφορετικά κόψε το λαιμό σου!

Γαμημένα μυαλά μιας γαμημένης κοινωνίας…

9 comments:

  1. χαμένοι στη μετάφραση...
    καλησπέρα

    ReplyDelete
  2. @Cynical: Από πότε, καλή μου, οι παιδικές προσλαμβάνουσες ονομάζονται μετάφραση; Και που χάθηκες; Όλα είναι πολύ απλά, αρμοδιότητας ψυχολόγου. Καλησπέρα σου!

    ReplyDelete
  3. Ανήθικοι άνθρωποι, όπως εσύ, οι οποίοι κάνετε την κατάντια σας "σημαία" για να εκμεταλλευτείτε το φιλότιμο των άλλων και την τσέπη τους, ανήκετε σε εκείνη την κατηγορία των μπλόγκερς, που βρομίζουν το χώρο με την παρουσία τους!

    Το χέρι που σε ταΐζει,εσύ, το δαγκώνεις! Και δυστυχώς, χωρίς δεύτερη σκέψη!

    Να ξεχρεώνεις απέναντι στους ανθρώπου και κυριολεκτικά και μεταφορικά, και μετά να βγάζεις τη χολή σου προς αυτούς!

    swell: Το βουβό θράσος!

    ReplyDelete
  4. Aμα το πρόσωπο έχει κάνει χοντρομ@λ@κί@ δεν υπάρχουν προσωπικά δεδομένα. Αλλά τι να το κάνεις, αφού δεν υπάρχει δικαιοσύνη πια στην Ελλάδα... μούγκα ολέ

    ReplyDelete
  5. μούγκα ολά
    και είμαι κυριλέ

    [thanx για την έμπνευση!]

    ReplyDelete
  6. Εχεις αφιέρωση στο μπλογκ μου.Μπορείς να περάσεις για μια κουβεντα, αν δεν βαριέσαι
    ριτς

    ReplyDelete
  7. @"Anonymous": Δεν μ' ενοχλεί που με χαρακτηρίζεις ανήθικο. Και που μου κάνεις την τιμή να λες ότι βρωμίζω το χώρο με την παρουσία μου. Ξέρω καλά τί θα πει προβληματικός άνθρωπος. Αλίμονο σ' αυτούς που δεν το ξέρουν... Για να σε βοηθήσω, όταν είπα σε κάποιον ότι προσπαθώ να μην καταναλώνω πολλή ηλεκτρική ενέργεια, γιατί λόγω του τρόπου παραγωγής της, αυτό προκαλεί μεγαλύτερη μόλυνση της ατμόσφαιρας, αυτός ο κάποιος που τον ξέρεις πολύ καλά, μου είπε ότι είμαι μαλάκας που το κάνω, γιατί δεν έχει κανένα αποτέλεσμα. Φαντάσου τώρα τί κοινωνία είναι αυτή, που επιτρέπει σ' έναν τέτοιο άνθρωπο να διδάσκει μικρά παιδιά.

    ReplyDelete
  8. @Ritsmas: Καλημέρα Ριτς, πέρασα και σ' ευχαριστώ για την αφιέρωση. Τα υπόλοιπα chez-vous.

    ReplyDelete
  9. @Mad: Καλημέρα σου, σωστά τα λες. Υπάρχει όμως και μια άλλη κατηγορία ανθρώπων, που όταν πρόκειται για τους ίδιους ή για τρίτους (όχι για τους συνομιλητές τους) εμφανίζονται πολύ επιεικείς.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...