January 9, 2009

Sweet dreams HP...




Όταν διάβασα το σχόλιο της Αθηνάς στην προηγούμενη ανάρτηση (εδώ), αισθάνθηκα δύο πράγματα: Αγωνία και απορία. Αγωνία για το τι πρόκειται να αντιμετωπίσω στο μέλλον όχι τόσο με το λάπτοπ, όσο με την αντιπροσωπεία. Και απορία για το πως είναι δυνατόν η HP να ακολουθεί μια τέτοια πολιτική, αδιαφορώντας για τους πελάτες της.

Είναι δυνατόν να μην ξέρουν τι κάνει ο ανταγωνισμός τους στις ίδιες περιπτώσεις; Μήπως θεωρούν ότι ο πελάτης είναι ένα άβουλο και ανενημέρωτο πλάσμα, χωρίς άποψη και απαιτήσεις; Δεν αντιλαμβάνονται ότι τέτοιες συμπεριφορές έχουν μακροπρόθεσμα μεγάλο κόστος; Μπα, φαίνεται ότι ζουν στον κόσμο τους, βλέποντας γλυκά όνειρα. Όταν θα ξυπνήσουν, θα ακούγεται το "It's too late baby της Carole King"...

10 comments:

  1. @swell αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι εγώ που διάβασα αυτές τις αναρτήσεις σου με την εμπειρία σου με την HP καθώς και άλλοι δεν πρόκειται ποτέ να αγοράσουμε HP.

    Καλύτερα Sony ή κάτι άλλο.

    Πάντως το κακό με τους φορητούς είναι ότι όταν αγοράσεις έναν είναι σαν να παίζεις λαχείο.

    ReplyDelete
  2. @Greek rider: Σωστή η απόφασή σου. Οι τύποι δεν παίζονται. Και περίμενε να σου πω πως θα τον παραλάβω...

    ReplyDelete
  3. Το παρέλαβες τελικάαα;;;

    ReplyDelete
  4. Αγαπητοί φίλοι εύχομαι καλή χρονιά.
    Σχετικά με τους φορητούς και τις εγγυήσεις θέλω να σας μεταφέρω μερικά πράγματα.
    Η εγγύηση στα laptops είναι 12 μήνες. Ανάλογα με την αντιπροσωπεία αυτό αφορά carry-in δηλαδή το πηγαίνουμε εμείς στο Service ή on-site, δηλαδή έρχονται οι τεχνικοί στο χώρο μας.
    O χρόνος αποκατάστασης δεν είναι δεσμευτικός και αποκαλείται «best effort» αλλά, ούτε ο χρόνος απόκρισης, δηλαδή πότε και πώς θα ενημερωθούμε για τη πορεία της βλάβης.

    Με την ευκαιρία να σας ενημερώσω ότι τα μηνύματα SMS προέρχονται από κάποιο αυτόματο σύστημα που βάσει της πορείας της βλάβης εκπέμπονται και δεν τα στέλνουν προσωπικά κάποιοι υπάλληλοι.

    Η επιλογή του laptop θα πρέπει να γίνεται εκτός των χαρακτηριστικών και της τιμής με παράγοντα τις προδιαγραφές της εγγύησης, δηλαδή, διάρκεια και τρόπο αποκατάστασης, Επίσης είναι σημαντικό κατά την αγορά να επιλέγουμε και την επέκταση της βασικής εγγύησης αν το μηχάνημα είναι απαραίτητο καθημερινά για την εργασία μας. Σε κάθε περίπτωση θεωρώ ότι πρέπει να επιλέγουμε μηχανήματα που ο κατασκευαστής έχει αξιοπιστία και κύρος δηλαδή, no-name μηχανήματα και άλλα, τοπικής συναρμολόγησης, θα πρέπει να αποφεύγονται.


    Ενημερωτικά και ενδεικτικά, στην Ελλάδα σήμερα συμβαίνουν τα εξής:

    • HP, έχει τοπική παρουσία και service.
    • Lenovo, έχει τοπική παρουσία και service.
    • SONY, δεν έχει τοπική παρουσία, στέλνουν τα μηχανήματα στο Βέλγιο με δική τους ευθύνη.
    • ΑCCER, δεν έχει τοπική παρουσία, στέλνουν τα μηχανήματα στην Ιταλία με δική τους ευθύνη.
    • TOSHIBA, υπάρχει αντιπρόσωπος που αναλαμβάνει να καλύψει την εγγύηση.
    • DELL, έχει τοπική παρουσία και παρέχει εγγύηση on-site.

    Γενικά πιστεύω ότι δεν μπορούμε να έχουμε απαιτήσεις πέραν από αυτές που έχουμε συμφωνήσει με τον κατασκευαστή. Και κάθε φορά που ανοίγουμε το κουτί της συσκευασίας από ένα μηχάνημα, αυτόματα συμφωνούμε με τους όρους λειτουργίας και υποστήριξης που έχει προδιαγράψει ο κατασκευαστής.

    Τα παραπάνω τα αναφέρω φιλικά και μετά από αρκετές αγορές εξοπλισμού πληροφορικής για δική μου χρήση.

    ReplyDelete
  5. Ο Βασίλης Λεβέντης δεν φιμώνεται απλά γιατί η ΑΛΗΘΕΙΑ ποτέ δεν φιμώνεται ....
    http://makelio.blogspot.com/2009/01/blog-post_9804.html

    ΕΝΩ ΜΜΕ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ ΦΙΜΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΛΕΒΕΝΤΗ, ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΩΡΑ

    Η ακρίβεια αυξάνει και ο έλεγχος του κόστους ζωής είναι χαμένη υπόθεση για την Ελλάδα.
    Η αιτία της απώλειας ελέγχου δεν βρίσκεται στην αδυναμία των μηχανισμών ελέγχου της αγοράς, αλλά στο γεγονός ότι η αγορά κηδεμονεύεται από ντόπια και πολυεθνικά μεγαλοτράστ, που έχουν χρηματοδοτήσει το ΠΑΣΟΚ και τη Νέα Δημοκρατία και έτσι η πολιτική μας ζωή είναι όμηρος συμφερόντων που επιβάλλουν τις ανήθικες επιδιώξεις τους. Ασχολούμαστε επιπόλαια μόνο με τη SIEMENS, όμως ό,τι έκανε η SIMENS έχουν κάνει όλες οι μεγαλοεταιρείες. Αν κάποιος στ’ αλήθεια ήθελε να βάλει τάξη στη χώρα, θα βρισκόταν μπροστά στο φαινόμενο κατεδάφισης ολόκληρου του πολιτικού μας συστήματος...
    Όταν πριν καιρό ο κ. Νίκος Χατζηνικολάου ανέλυε στο Alter τα αποτελέσματα μιας δημοσκόπησης, είπε χαρακτηριστικά, ότι τρίτο κόμμα και μάλιστα μεγάλο κόμμα έρχεται ο «κανένας», αφού το εκλογικό σώμα απορρίπτει και τα δύο μεγάλα κόμματα. Ορθή αυτή η διατύπωση του κ. Χατζηνικολάου, όμως ρωτάμε, όταν τα κανάλια επιμένουν να προβάλλουν ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία και αφού οι λοιπές εντός Βουλής δυνάμεις είναι η αριστερά και η ακροδεξιά, συνεπώς δυνάμεις ανεύθυνες και αδυνατούσες να πείσουν, πώς άραγε είναι δυνατόν να εμφανιστεί, να υπάρξει πολιτικά αυτός ο κανένας;
    Ο κανένας για να υπάρξει, πρέπει πρώτα να μπορεί να μιλήσει, πρέπει πρώτα να του επιτραπεί να μιλήσει. Εδώ στην Ελλάδα τα ΜΜΕ αναγνωρίζουν το πολιτικό κενό, το διαλαλούν, όμως εξοντώνουν και συνθλίβουν σοβαρές νέες δυνάμεις που θα μπορούσαν να το καλύψουν. Έτσι η μόνη ορατή εικόνα του πολιτικού μας συστήματος είναι ένα θλιβερό αδιέξοδο. Το αδιέξοδο δημιουργείται γιατί δεν έχουμε δημοκρατία. Στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα.
    Με το να προβάλλουν συνεχώς τα ΜΜΕ την αριστερά και την ακροδεξιά, δίνουν μεν την εντύπωση ενός εικονικού πλουραλισμού, όμως στην ουσία ναρκοθετούν το πολιτικό μας σύστημα, αφού τα πιστεύω των ιδεολογιών αυτών συγκλίνουν παράξενα στο να δίνουν κούφιες και εξωπραγματικές ελπίδες στους εργαζομένους και τους χαμηλοσυνταξιούχους και στο να ρίχνουν όλες τις ευθύνες στην Ευρωπα7κή Ένωση και στις ΗΠΑ, ευθύνες που όμως ανήκουν στο ΠΑΣΟΚ και στη Νέα Δημοκρατία και στη συνειδητά υπόδουλη στη διαπλοκή και στη διαφθορά πορεία που ακολουθεί η χώρα μας τα τελευταία τριάντα χρόνια...
    Δεν είναι δηλαδή μόνο αισχρό και ανήθικο ότι φιμώνουν την ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ τα ΜΜΕ, το μεγαλύτερο έγκλημα έγκειται στο ότι επιτρέπουν στην αριστερά και την ακροδεξιά να δημιουργούν σύγχυση, να στρεβλώνουν τα πράγματα, να ρίχνουν τις ευθύνες εκεί που δεν ανήκουν.


    Θέλουμε πολιτικούς που θα λένε και θα υπηρετούν την ΑΛΗΘΕΙΑ, με τα λόγια, τις πράξεις και τα έργα τους ...! όχι στους πολιτικούς της ''καμαρίλας''
    http://makelio.blogspot.com/2009/01/blog-post_5436.html

    η ένωση κεντρώων έχει φιμωθεί από όλα τα μμε λόγο ότι λέει την αλήθεια και προπάντων έχει ονομάσει δημόσιος τους κλεφτες του χρηματιστηρίου δηλαδή τους καναλάρχες!
    δείτε τις εκπομπές τις ένωσις κεντρώων μέσο τις ιστοσελίδας http://www.enosikentroon.gr/ και βγάλτε συμπεράσματα για το τι άνθρωπος είναι!!!
    είναι ο μονος πολιτικός στην ελλάδα που λέει την αλήθεια!!!
    http://www.enosikentroon.gr/



    http://makelio.blogspot.com/2008/10/blog-post_7268.html
    ...................Ψηφίζεις υποτίθεται άτομα ικανά να διοικήσουν αυτόν τον τόπο, μα αυτή μεταβάλλονται σαν μια γροθιά εναντίον σου. Ψηφίζεις κόμματα υποκρισίας, τα οποία μετα τις εκλογές συμπεριφέρονται ως μεσάζοντες εξυπηρετώντας την διαπλοκή και το κεφάλαιο. Η ανικανότητα οργάνωσης και διοίκησης του κράτους, το πλιάτσικο και η σπατάλη εις βάρος του φτωχού λαού από την εκάστοτε κυβέρνηση του δικομματισμού φτάνει στο όριο φρενίτιδας.
    Λαέ της Ελλάδος πρέπει να αντισταθείς!
    Έχεις φωνή!
    Στύλε το μήνυμα σου, ειρηνικά και δημοκρατικά!
    http://www.enosikentroon.gr/

    ReplyDelete
  6. Καλημέρα και καλή εβδομάς!

    @Marianaonice: Το "παιχνίδι" πλέον γίνεται με την ACS Ρόδου. Μεγαλείο οργάνωσης, πληροφόρησης, αξιοπιστίας και υπευθυνότητας. Τέτοιο μεγαλείο που τους τηλεφωνώ 3φορές τη μέρα, αφού προηγουμένως καταπιώ 2 lexotanil...

    ReplyDelete
  7. @Paratiritis: Το μεγάλο κοινό των κατόχων λάπτοπ, σε ευχαριστούμε για την αναλυτική πληροφόρηση. Απ΄ ότι κατάλαβα, όταν αγοράζουμε λάπτοπ πρέπει να κάνουμε καθημερινά σπονδές, ο καθένας στο θεό του.

    ReplyDelete
  8. @ΕΛΛΗΝ VS CHAOS: ΟΚ το χάος είσαι συ, ο Έλλην ποιός είναι;

    ReplyDelete
  9. Πολυ καλά τα σχόλια του Paratiritis.
    Πολυς καιρός πέρασε ωστόσο, σίγουρα και αντιλαμβάνεται κανεις και τα επιπλέον προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος στην επαρχία.
    Υπομονή swell, τι άλλο να κάνεις ;
    Και σπονδές :)

    Απορία : Δηλαδη ενα σοβαρό κριτήριο για την επιλογή laptop ειναι να πάρω μηχάνημα να μην χαλάει ή οτι να ναι αρκει να εχει καλό σέρβις ;
    Μάλλον το πρώτο και ο θεός βοηθός ;

    ReplyDelete
  10. @Tzonakos: Σωστά προβληματίζεσαι. Με το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών που έχουν οι συγκεκριμένες εταιρίες...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...