Σύμφωνα με πληροφορίες, η τηλεόραση που θα υπάρχει στα νέα ταξί θα προβάλει μόνο MEGA και συγκεκριμένα μέχρι τις 12 το μεσημέρι αποσπάσματα της εκπομπής των Καμπουράκη - Οικονομέα. Μετά τις 12 αποσπάσματα δελτίου των 8, με τις απόψεις των Τρέμη και Πρετεντέρη για τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, τους κατοίκους της Κερατέας, τους ιδιοκτήτες φορτηγών και ταξί, τους φαρμακοποιούς, τους δημόσιους υπάλληλους και, γενικά, κάθε κατηγορίας που έχει συγκρουστεί μαζί της η "κυβέρνηση". Τα ταξί που κάνουν πιάτσα στο αεροδρόμιο θα πρέπει να έχουν και υποτιτλισμό του προγράμματος σε 3 γλώσσες.
Με την κίνηση αυτή η "κυβέρνηση" αφενός πετυχαίνει την πλύση εγκεφάλου των επιβατών και αφετέρου γλείφει τον Ψυχάρη, ώστε τα ΜΜΕ του ΔΟΛ να μη γράφουν τέρατα για το ΠΑΣΟΚ. Ο επιβάτης στο ταξί δεν θα μπορεί να κλείσει την τηλεόραση και μια μικροκάμερα θα καταγράφει τις αντιδράσεις του. Αν αυτές ξεπεράσουν ένα λογικό επίπεδο (όπως το δεν μας... βρε Νταλάρα), ο επιβάτης θα εντοπίζεται και θα κατηγορείται για γελοιοποίηση θεσμών.
Ο Ραγκούσης έχει ένα μόνο πρόβλημα. Να εξαφανίσει κάθε πιθανότητα ο οδηγός του ταξί να μπορεί να παρέμβει στο πρόγραμμα της τηλεόρασης ώστε να προβάλει τσόντα. Γιατί είναι σίγουρος ότι στην τσόντα θα πρωταγωνιστούν μαύροι και στελέχη της κυβέρνησης...
Αγαπητέ Swell, επιτέλους έπιασες το θέμα της επικαιρότητας.
ReplyDeleteΓια το ποιοι είναι αυτοί που σήμερα έχουν τις άδειες των ταξί και τη ποιότητα του έργου που παρέχουν, προφανώς δε σε απασχολεί. Συνοψίζω τα τυπικά προσόντα : Κακοί οδηγοί, με δικαιώματα στις λωρίδες των λεωφορείων, με δικαιώματα στο δακτύλιο, φόβος και τρόμος των δικυκλιστών, δεινοί επιχειρηματίες αφού αγοράζουν μία θέση εργασίας προκαταβάλλοντας μισθούς ετών χωρίς εξασφαλισμένα έσοδα.
Η παροχή των υπηρεσιών δεν έχει καμιά σχέση με αυτές που προσφέρονται σε άλλες χώρες και ο συνωστισμός τους συμβάλει σημαντικά στο κυκλοφοριακό της πόλης και στην αποτελεσματικότητα των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Τώρα, αν θέλουμε να πούμε για τις φήμες :
Οι κυβερνήσεις έχουν τάξει στη COSCO Containers άδειες για ταξί σαν αντιστάθμισμα κάποιων θεμάτων που αφορούν τη διαχείριση των λιμανιών. Επίσης, ξενοδοχειακή μονάδα ενδιαφέρεται για άδειες για λιμουζίνες και 9θέσια mini buses.
Οι ιδιοκτήτες (αδειών) ταξί, βλέποντας τη κρίση, επιθυμούν να πουλήσουν τις δικές τους άδειες στους παραπάνω ενδιαφερόμενους, στις τιμές που έχουν διαμορφώσει μόνοι τους (δηλαδή περί τα 250.000 ευρώ τη μία) και δεν επιθυμούν να εργασθούν πλέον. Πρακτικά οι ιδιοκτήτες ταξί, που πήραν κάποια στιγμή τις άδειες από το κράτους, θέλουν να αφαιρέσουν στο κράτος τη δυνατότητα να εκδίδει άδειες και σε αυτό το αίτημα αναζητούν συμμάχους.
http://swell-swell.blogspot.com/2011/08/blog-post.html