January 2, 2013

Με υπουργό οικονομικών στουρνάρι, τί μπορείς να περιμένεις...



Νόμιζα ότι η τελευταία εμπειρία που είχα με την εφορία μου, ήταν και η "κορυφαία". Όταν δηλαδή με ενημέρωσαν ότι ενώ το TAXIS με εμφάνιζε ως διαζευγμένο, όπως είναι και το σωστό, η εφορία μου με παρουσίαζε ως έγγαμο! Και για να "δέσει" η μαλακία τους, μετά τη διόρθωση το χαρτί που μου έδωσαν αναφέρει την ίδια ακριβώς ημερομηνία γάμου και διαζυγίου! Έχω ήδη στείλει το χαρτί αυτό στο Γκίνες...

Αυτή η εμπειρία νόμιζα μέχρι σήμερα ότι ήταν η κορυφαία. Γιατί την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, έκαναν ακόμα μεγαλύτερη μαλακία. Μου έστειλαν ένα χαρτί από τη ΙΘ' εφορία, όπου είμαι χρεωμένος με 525 ευρώ χαράτσι. Το χαρτί λέει κάτω-κάτω ότι αν δεν είμαι πλήρης κύριος ή επικαρπωτής του ακινήτου, να πάω στη ΙΘ' ΔΟΥ και να "καρφώσω" τα στοιχεία του κυρίου ή του επικαρπωτή.

Το τραγικό είναι ότι το συμβόλαιο της ιδιοκτησίας του ακινήτου είναι κατατεθειμένο στη ΙΘ' εφορία. Αλλά πού να ψάχνουν τώρα οι υπάλληλοι. Γι' αυτό σου λένε, κόψε το λαιμό σου κι έλα συ να μας δείξεις τη δουλειά μας. Πρέπει λοιπόν να πάω εγώ στη ΙΘ', όπου πλέον στο ίδιο κτίριο συστεγάζονται 3 εφορίες, μετά τη "πεφωτισμένη" απόφαση του Στουρνάρα να κλείσει μερικές για να μειώσει τα έξοδα και όπου καθημερινά γίνεται διαδήλωση από τις εκατοντάδες ανθρώπων που περιμένουν να εξυπηρετηθούν. Από κάπου άλλωστε πρέπει να πληρώνουν το μισθό της κόρης του Σαλαγκούδη...




2 comments:

  1. Αμα πάρεις παρέα σου στην ΔΟΥ και μια διμούτσουνη, θα δεις πως θα τα θυμηθούν τα νομιμοποιητικά σου.
    Ασε που, μπορεί να σού γυρίσουν και λεφτά πίσω ...
    Καλή χρονιά ένιγουέι.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λες; Καλή, πολύ καλύτερη χρονιά και σε σένα!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...