April 30, 2007

S K 2




Πριν πάω στην ΑΝΑΤΟΛΙΑ είχα δουλέψει λίγες μέρες σαν πλασιέ κάποιων πρόσθετων οθονών τηλεόρασης. Αυτές ήταν ουσιαστικά ένα γυαλί βαμμένο καφέ ντεγκραντέ από κάτω προς τα πάνω και μπλε στην κορυφή. Το γυαλί αυτό είχε δυο άγκιστρα και κρεμιόταν μπροστά στην (μαυρόασπρη τότε) τηλεόραση. Μας είχαν πει να λέμε ότι μετατρέπει την τηλεόραση σε έγχρωμη. Επειδή κατάλαβα ότι το επιχείρημα ήταν για γέλια, αποφάσισα να πηγαίνω σε «υποβαθμισμένες» περιοχές και να χρησιμοποιώ άλλα επιχειρήματα. Πήγαινα λοιπόν στο Κερατσίνι και, όταν μου άνοιγαν την πόρτα, έλεγα ότι η συγκεκριμένη οθόνη αποδεδειγμένα προστατεύει το έμβρυο από την ακτινοβολία. Αν μου έλεγαν «Δεν υπάρχει έγκυος στο σπίτι» έλεγα «Δεν υπάρχει σήμερα. Αύριο το πρωί όμως;» Περιέργως, τους τόνωνα κάτι μέσα τους, και το αγόραζαν. Και οι άντρες και οι γυναίκες. Πουλούσαμε την οθόνη 250 δρχ. και για κάθε οθόνη παίρναμε 100 δρχ. προμήθεια! Φοβερό ποσοστό.


Τα αποτελέσματα των εισαγωγικών εξετάσεων βγήκαν και είχα περάσει στο Πάντειο. Έφυγα από την ΑΝΑΤΟΛΙΑ αλλά επειδή έπρεπε κάπως και να ζήσω, άρχισα να δουλεύω στην Shell Chemicals. Ωραία δουλειά. Δούλευα μέχρι 5 ώρες τη μέρα και έβγαζα μεγάλες προμήθειες. Μπορούσα έτσι να βοηθάω και τους γονείς μου. Στα τεσσεράμισι χρόνια που δούλεψα εκεί, αγόρασα τρία αυτοκίνητα και δύο μοτοσικλέτες. Κάθε Σαββατοκύριακο έφευγα, πήγαινα εκδρομή. Στο Πανεπιστήμιο πήγαινα μόνο στις Γενικές Συνελεύσεις και τις εξετάσεις. Μαζί μου είχε περάσει στο Πάντειο και ο Νίκος, ένας παλιός φίλος από τη Ραφήνα, όπου περνούσαμε τα καλοκαίρια. Μπουρ-μπουρ ο Νίκος με έπεισε να οργανωθώ στην ΑΑΣΠΕ, το φοιτητικό του ΕΚΚΕ. Θυμάμαι ότι στις Φοιτητικές Εκλογές του πρώτου έτους πήγα να ψηφίσω, και έκπληκτος είδα στο ψηφοδέλτιο της ΑΑΣΠΕ να φιγουράρει το όνομά μου! Το είχε κάνει ο Νίκος χωρίς να με ρωτήσει. Την ίδια μέρα, ο πατέρας μου γύρισε σπίτι από τη δουλειά του και είχε μαζί του το ψηφοδέλτιο της ΑΑΣΠΕ από το Πάντειο. Μου τάψαλε. Ποτέ δεν μου είπε πού βρήκε το ψηφοδέλτιο. Προφανώς, οι περίεργες παρέες του.

3 comments:

  1. Ωραία ζωή.

    ReplyDelete
  2. Σε ζηλεύω.

    ReplyDelete
  3. Θάθελα να είχα περάσει τα ίδια εφηβικά χρόνια με σένα. Μπράβο

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...