May 11, 2007

S K 10




Ένα χρόνο μετά μου κάνει πρόταση μια πολυεθνική διαφημιστική εταιρία και, βέβαια, την αποδέχτηκα. Media Director σε πολυεθνική! Εκεί γνώρισα έναν υπέροχο άνθρωπο, τον Δημήτρη Κ. που δυστυχώς έφυγε πολύ νωρίς. Αγαπούσε τόσο πολύ τα ελληνικά που χρησιμοποιούσε ακόμη το πολυτονικό. Εκεί βρήκα και τη Μυρτώ, φίλη από τη Ραφήνα που κι αυτή έφυγε πάρα πολύ νωρίς. Οι συνθήκες στην εταιρία ήταν αρκετά καλές, αν και η διοίκηση είχε κάτι το βουκολικό. Θυμάμαι στο κόψιμο της βασιλόπιτας μια χρονιά, έχουμε μαζευτεί όλοι στην αίθουσα παρουσιάσεων. Ο γενικός διευθυντής όρθιος μας λέει μερικά πράγματα για τον χρόνο που τελείωσε και γι’ αυτόν που άρχιζε. Επειδή όμως δεν μπορούσε να συγκρατηθεί, όσο μιλούσε τσιμπολογούσε με το χέρι μια βασιλόπιτα που ήταν μπροστά του. Μιλούσε μπουκωμένος με αποτέλεσμα να πετάγονται ψίχουλα από το στόμα του. Όσοι κάθονταν μπροστά του έσκυβαν προσπαθώντας (ανεπιτυχώς) να αποφύγουν το ριπίδι.

Όσο ήμουν εκεί, προσπάθησα να κάνω τρεις εσωτερικές μεταγραφές από άλλα τμήματα. Οι δύο μου «βγήκαν»: Η Γεωργία και η Αλεξάνδρα. Η Γεωργία έμεινε στα media και διέπρεψε. Η Αλεξάνδρα, πρώτον δεν έμεινε στα media και δεύτερο και κυριότερο, δεν μου γνώρισε ποτέ μια ξαδέλφη της με αποτέλεσμα να χάσει η ξαδέλφη αλλά και η Ελλάδα, γιατί πλέον ασχολείται με την πολιτική. Με αυτό που τέλος πάντων εννοούμε στην Ελλάδα ως πολιτική. Ούτε του Γιωργάκη πούχε την ιδέα, του βγήκε. Ούτε ο «καλλιτέχνης» που παντρεύτηκε δείχνει να ωφελήθηκε. Τελικά όλοι χάσαμε. Επειδή η Αλεξάνδρα δεν ήθελε να μου γνωρίσει τη ξαδέλφη της. Ντροπή!

Η τρίτη μεταγραφή, που δεν μου βγήκε, ήταν του νεαρού της διεκπεραίωσης του λογιστηρίου. Όταν του το πρότεινα δέχτηκε, αλλά θύμωσε πολύ η διευθύντρια του λογιστηρίου. Με κάλεσε στο γραφείο της και μου είπε ότι δεν είχα κανένα δικαίωμα να κάνω μια τέτοια κίνηση. Αυτή ήταν μια γεροντοκόρη πούχε ένα δερματικό πρόβλημα στα χέρια, κάτι σαν λεύκη. Όταν γύρισα στο γραφείο μου θυμωμένος και πριν προλάβω να καθήσω, μπαίνει η Μυρτώ,
με βλέπει έξαλλο και ρωτάει: «Με ποιόν τσακώθηκες;» Κι εγώ χωρίς να σκεφτώ απάντησα: «Με την τρικολόρε.» Πήρε κάποια δευτερόλεπτα στη Μυρτώ να καταλάβει και ξεράθηκε στα γέλια. Ανάμεσα στα γέλια, προσπαθούσε να μου πει «Είσαι απαράδεκτος».

Η βουκολική διοίκηση δεν με κάλυψε. Μετά από καιρό εμφανίστηκε στο γραφείο και ο γιος του βουκόλου, o Γιάννης. Είχαμε ήδη στο γραφείο τη γυναίκα του. Είχε επιστρέψει από τις σπουδές του στην Αμερική. Είχε και το ανάλογο ύφος. Μια μέρα είχαμε παρουσίαση media σ’ έναν πελάτη. Το κονδύλι που μας είχε δώσει ο πελάτης ήταν (κατά τη γνώμη μου) μικρό. Κάτι που είχα σημειώσει στο κείμενο της παρουσίασης. Έρχεται στο γραφείο μου ο Γιάννης και μου λέει: «Αυτό που γράφεις για το κονδύλι στη παρουσίαση, είναι σαν να λες στον πελάτη ότι θα κάνει καλύτερα να αγοράσει στραγάλια.» Θεωρώ ότι αστειεύεται και δεν απαντώ. Προσθέτει: «Ο πελάτης θα καταλάβει ότι δεν πρέπει να κάνει διαφήμιση.» Του λέω ότι υπερβάλλει. Επιμένει: «Να το αλλάξεις.» «Αποκλείεται» απαντώ. «Θα το αλλάξω εγώ» μου λέει. «Αν το αλλάξεις, την παρουσίαση θα την κάνεις εσύ. Εγώ δεν έρχομαι.» «Μα καλά, μαλάκας είσαι;» με ρωτάει. «Και σε ό,τι αφορά αυτό, μπορείς να διερωτάσαι κάθε πρωί όρθιος μπροστά στον καθρέφτη» απάντησα. Γουρλώνει τα μάτια, το αφομοιώνει και φεύγει.

Σε πέντε λεπτά χτυπάει το τηλέφωνο, ήταν ο πατέρας του. Πηγαίνω στο γραφείο του και μου λέει ότι έχω τσακωθεί με όλον τον κόσμο και ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση. Του λέω ότι η τρικολόρε και ο γιος του δεν είναι όλος ο κόσμος. Πάντοτε είχα πρόβλημα επικοινωνίας με τους βουκόλους. Ιδίως τους καβαλημένους. Του λέω ότι παραιτούμαι. Ρωτάει «Πότε θα φύγεις;» «Τη Τετάρτη 23 Ιουνίου» απαντώ. «Γιατί δεν φεύγεις την επόμενη ή την προηγούμενη Παρασκευή της 23ης Ιουνίου;» «Για προσωπικούς λόγους». Μου είχαν πει ότι την Παρασκευή 25 Ιουνίου θα παραλάμβανα το φουσκωτό μου και ήθελα να ετοιμαστώ για το πρώτο ταξίδι. Έτσι νόμιζα τουλάχιστον. Και παραιτήθηκα. Για να αφήσω τη βουκολική ζωή που δεν με σήκωνε και ν’ αρχίσω τη θαλασσινή. Πήρα κι έναν αυτόματο τηλεφωνητή, μήπως μ’ έψαχνε κάποιος για δουλειά.

Η παρουσία του γιου πολύ σύντομα είχε σαν αποτέλεσμα την απόλυση του Δημήτρη Κ. αγνοώντας την προσφορά του όταν η εταιρία είχε χάσει το μεγαλύτερό της πελάτη και ο Δημήτρης προχώρησε οικειοθελώς σε δραματική μείωση του μισθού του!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...