October 23, 2007

Αθήνα, μαγική (υπό βροχή) πόλη!

 

Δύο ώρες και σαράντα λεπτά για τη διαδρομή Ραφήνα – Πέτρου Ράλλη! Τι ωραία που ήταν... Γνώρισα και πολύ κόσμο, από όλους αυτούς που ήταν συνεχώς δίπλα μου. Βέβαια, βραχήκαμε λίγο γιατί είχαμε ανοιχτά τα παράθυρα για να μπορούμε να μιλάμε.

32 χρονών χωρισμένη με παιδί – ένα αγοράκι 4 χρονών. Δουλεύει σε τηλεοπτικό κανάλι. Της είπα ότι είμαστε συνάδελφοι. Έχουμε και κοινούς γνωστούς. Μετά από δεκάλεπτη συζήτηση μου έδωσε το τηλέφωνο του γραφείου της.

Πωλητής σε βιομηχανία τροφίμων στον Άγιο Στέφανο. Προσπαθούσε απεγνωσμένα να φθάσει στον Πειραιά πριν τις 10. Του ευχήθηκα καλή τύχη.

Στέλεχος ασφαλιστικής εταιρίας. Γυναίκα γύρω στα 40, λίγο φανταχτερή, αλλά όμορφη. Με ρώτησε αν έχω ασφάλεια ζωής. Όταν της απάντησα αρνητικά, μου ζήτησε το τηλέφωνό μου, το οποίο και της έδωσα. Τώρα περιμένω να (εξ)ασφαλιστώ.


Ο κύριος με το μαύρο Lexus δεν ανταποκρίθηκε στην προσπάθειά μου να επικοινωνήσουμε, ήταν αγενής. Μα δεν λένε ότι τα ράσα δεν κάνουν τον παπά; Ούτε ο σωματοφύλακας με το χωρίς πινακίδα κυκλοφορίας μαύρο Varadero, χάρηκε ιδιαίτερα με την πρωτοβουλία μου.

Μια κοπέλα με ρώτησε αν είχα να της δώσω ένα τσιγάρο γιατί κόντευε να τρελαθεί. Βγήκα από το αυτοκίνητο με το πακέτο και της πρόσφερα τρία τσιγάρα. Ήθελε να πάρει μόνο ένα, αλλά όταν τις είπα χαμογελώντας ότι θα κάναμε παρέα πολύ ώρα, πήρε και τα υπόλοιπα. Καπνίζοντας το πρώτο τσιγάρο, έμαθα ότι πήγαινε για καφέ σε μια φίλη της στον Πειραιά. Η Άρτεμις είχε μόλις γυρίσει από το Παρίσι, όπου έκανε το μεταπτυχιακό της στην κοινωνιολογία. Το πρόσωπό της φωτίστηκε όταν της είπα ότι ήξερα το μπαρ που σύχναζε στη rue Saint Germaine. Όταν της διηγήθηκα μια βραδιά που είχα ζήσει πριν χρόνια σ’ αυτό το μπαρ, νομίζω ότι δάκρυσε. Ζήτησε να μάθει τι κάνω στη ζωή μου. Μετά μου έδωσε το τηλέφωνό της.

Τελικά, είναι πολύ ωραία όταν βρέχει στην Αθήνα. Όλα είναι μαγικά.

10 comments:

  1. Xα, ωστε κατα τα άλλα η βροχή μας ταλαιπώρησε αλλα εσυ 3-4 τηλέφωνα τα χεις σίγουρα !
    Περιμένω θέμα εδω στο βλόγκι σου με τις νέες γνωριμίες !
    Ειπες ναι, σε άκουσα ;)

    ReplyDelete
  2. Σνομπ άνθρωποι,swell μου!Ευτυχώς που δε σου χάλασαν τη μέρα :-)))

    ReplyDelete
  3. Σκέψου να πήγαινες Ραφήνα - Κόρινθο.
    Σκέτο 11-8-80 θα έφθανες!

    ReplyDelete
  4. αν βρέξει και αύριο, ανοίγεις το νέο 11-8-88!

    καή η βροχή, γνωρίζεις και κόσμο!

    τα σέβη μου!

    ReplyDelete
  5. Μην παραπονιέσαι Swell για την κυβέρνηση να που κάνει και ένα καλό, κάνεις γνωριμίες που ούτε θα μπορούσες να είχες φανταστεί.

    ReplyDelete
  6. Συμβουλεύομαι το μετεωρολογικό δελτίο του επόμενου δεκαπενθημέρου, μπας και σου ξανασυβεί καμιά τυχερή μπόρα και κολλήσεις στα σίγουρα. Οπότε , ευγενής εσύ, δε θα αρνηθείς σε ένα συνάδελφο της βόρειας μπλογκόσφαιρας να σου κάνει παρέα...

    ReplyDelete
  7. @Sting: Βεβαίως συνάδελφε και δεν θα σου αρνηθώ τη συμμετοχή σε μια αντίστοιχη θεόσταλτη κατάσταση στο μέλλον.

    ReplyDelete
  8. Αν - λέμε αν - σου ξανατύχει το συγκεκριμένο ον δε ρόουντ παρτάκι και τσεκάρεις έναν ψηλό, αθλητικό, με μακριά μαλλιά που τον λένε Μάριο ζήτα του το τηλέφωνο του και για να μη σε παρεξηγήσει πες του ότι το 'χασα! Η ΑΧΡΗΣΤΗ!

    ReplyDelete
  9. Σουέλλιεεεε... μην ξεχάσεις το τηλέφωνο του Μάριου :) :) :)

    Αμα δεις μια ψηλή με μεγάλα μπούμπς και μάτι δολοφονικό με αμάξι Hyundai Getz θαλασσί πες της να με πάρει τηλέφωνο σε παρακαλώ.
    Εχει ξεχάσει κάτι στο σπίτι ενος κοινού φίλου και δε ξερω τι να το κάνουμε ! 38DD ειναι.

    ReplyDelete
  10. @Κοπτοραπτού: Κονσίντερ ιτ ντάν μάι ντίαρ.
    @Τζονάκο: Δεν μου το δίνεις να της το δώσω εγώ, να μην κουράζεσαι στην ηλικία σου;

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...