Νέα εποχή στο marketing και την εξυπηρέτηση πελατών εισάγει το DVD CLUB του Μεγάρου Μαξίμου, πρωτοπορώντας παγκόσμια! Ο πελάτης θα παραγγέλλει την ταινία που θέλει μέσω διαδικτύου και καλοντυμένος, πάντοτε με γραβάτα, courier θα παραδίδει την ταινία στην πόρτα του πελάτη. Πιλοτικά, το επαναστατικό πρόγραμμα «έτρεξε» με το DVD «Ο Ζαχόπουλος κι ο πούλος». Μετά την επιτυχία του πιλοτικού προγράμματος (όλοι μιλούν γι’ αυτό – μέσα ενημέρωσης κι ο κόσμος δεν ασχολούνται με τίποτα άλλο) αποφασίστηκε αυτό να διευρυνθεί και να καλύψει όλους τους υποψήφιους πελάτες.
Προβλέπω ότι το μερίδιο αγοράς που σύντομα θα αποκτήσει το DVD CLUB του Μεγάρου Μαξίμου, θα είναι καταστροφικό για τους υπόλοιπους ανταγωνιστές, οι οποίοι μάλλον θα οδηγηθούν σε κλείσιμο ή αλλαγή αντικειμένου! Αυτό θα γίνει γιατί οι ανταγωνιστές είναι άσχετοι από marketing κι έτσι δεν μπόρεσαν να δουν την ευκαιρία που πρώτος είδε ο Καραμανλής. Καλά να πάθουν. Τόσα χρόνια που έπρεπε να πηγαίνουμε εμείς οι ίδιοι στα DVD CLUBS για να πάρουμε την ταινία, με κρύο, με βροχή, νύχτα, ήταν καλά, ε; Επιτέλους να βάλουμε κι εμείς ως λαός ένα λιθαράκι στο marketing.
Για το ρουφιάνο το δημοσιογράφο,κουβέντα,ε;;;;;;;;;;
ReplyDeleteΓιατί,swell μου;
Ξέρεις,θυμάμαι εκείνη την ιστορία με τον Κύπριο φοιτητή και το σκυλί,που τον κάνατε ρόμπα στο διαδίκτυο,και αναρωτιέμαι,δεν μπορείτε να μάθετε ποιος ρουφιάνος δημοσιογράφος κρύβεται πίσω από το dvd του Μαξίμου,να τον ξεμπροστιάσετε;Και μη μου πεις,ότι άλλο το ένα και άλλο το άλλο!!!!
ένα φιλί για καλημέρα :)
@Ψυχή: Ψυχούλα γιατί μου την πέφτεις μονίμως, άγιες μέρες (όπως ΕΣΥ λες); Ο δημοσιογράφος που ξέρασε το DVD στο ΜΜ DVD CLUB δεν έχει γίνει γνωστός ακόμη. Θρυλείται ότι είναι ο εν Ζούγκλα διαβιών. Εσύ είσαι βέβαιη ότι ξέρεις ποιός είναι; Και ο φοιτητής με το σκύλο έχει την ίδια σχέση μ' αυτήν την υπόθεση, που έχει το βόλλεϋ με το τρόλεϋ, για να μην πω τίποτα άλλο, άγιες μέρες...
ReplyDeleteAααχ! Κι όταν δε σ' αρέσει κανένας από τους πρωταγωνιστές τι κάνεις παιδί μου; Το ξαναρίχνεις στη λογοτεχνία;
ReplyDeleteΥΓ.: Ή μήπως ο Ρουσό έχει υποκριτικό τάλαντο και δεν το έχω εκτιμήσει δεόντως; Καλησπέρες!
Καταρχάς,την αδυναμία που σου έχω, την ξέρεις!!Οπότε άγιες ξεάγιες μέρες,εγώ θα σου την πέφτω:)))
ReplyDeleteΕγώ,δεν ξέρω ποιος είναι γιατί δεν είναι του συναφιού μου!!!Αν ήταν,δεν υπήρχε περίπτωση να μη μάθαινα!Και,εν πάση περιπτώσει,αν είναι ο Ζούγκλας,καλά θα κάνετε να τον αποκαλύψετε.Αλλά πού;Ποιος τολμά να τον αγγίξει;;;;
Όσο για το τρόλεϋ με το βόλεϋ,έχουν σχέση!!!Θέλεις να στο αναλύσω τώρα ή σε κάποιο άλλο σχόλιο;
φιλάκιαααααα
@Koptoraptou: Όταν δεν σου αρέσουν οι πρωταγωνιστές, διαλέγεις άλλη ταινία. Πηγαίνεις σε τραντίσιοναλ τέτοιες. Όπως η ταινία "Ο Μαγγίνας γκαρσόνι." Καλησπέρα σου.
ReplyDelete@Ψυχή: Περιμένω την εξήγηση. Τα αισθήματα πάντως, ομολογώ ότι είναι αμοιβαία. Φιλιά.
Επανήλθα:))για την εξήγηση!
ReplyDeleteΛοιπόν...Μορφολογικά λειτουργούν καταπληκτικά ως ρίμα σε τραγουδάκι!
Εννοιολογικά,και τα δύο είναι...αγωνίσματα!
Πασχίζουν και τα δύο να έχουν... μαζική αποδοχή :)))
DVD ή κασέτα; Τεχνικά έχω μπερδευτεί! Ηταν video που τράβηξε σε κινητό τηλέφωνο, το μετέφερε σε DVD και το έστειλαν σε κασέτα; Η μήπως ήταν DVD αλλά επί το λαϊκότερο κασέτα για να καταλάβει το κοινό;
ReplyDeleteη επόμενη "σκύψε συμβ-ιβασμένη.."
ReplyDelete@Ψυχή: Ενώ όντως κάνουν ρίμα, θα διαφωνίσω ότι υποδηλώνουν αγωνίσματα. Το τελευταίο δηλώνεται από τα δύο σε -ούτσα τερματίζοντα. Άσε που κάνουν κι αυτές ρίμα...
ReplyDelete@Παρατηρητής: Επειδή κάποιες στιγμές η οθόνη καλυπτόταν από τα πληθωρικά μπούτια του Ζαχό, μπέρδεψαν ανακριτής και δημοσιογράφοι τα μπούτια τους.
@Καπιταλιστικό κουμμούνι: Είναι στα γυρίσματα. Πρόκειται για υπερπαραγωγή του φοβερού διδύμου D+B (Ντόρα+Μπάρπμα) λόγω εμπειρίας της καθεμιάς στον τομέα της.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , ΘΑΥΜΑΣΙΕ, ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟΣ!
ReplyDelete@Sting: ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΙ' ΕΓΩ. Και πάντοτε αιχμηρός σαν το κεντρί.
ReplyDelete