February 24, 2008

Βιβλιοπαίχνιδο




Δεν θα μπορούσα ποτέ να αρνηθώ την πρόσκληση ενός φίλτατου προσώπου αλλά και συναδέλφισσας: Της Κοπτοραπτού. Η πρόσκληση αφορούσε τη συμμετοχή μου στο γνωστό παιχνίδι με το βιβλίο. Οι κανόνες που αντέγραψα από την Κοπτοραπτού, που τους αντέγραψε από το Λύκο, που τους αντέγραψε από τη Magica (κουράστηκα) είναι:

1. Παίρνουμε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας αυτή τη στιγμή 2. Το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό, παίρνουμε το επόμενο που είναι κοντά μας και έχει τουλάχιστον 123 σελίδες) 3. Βρίσκουμε την πέμπτη πρόταση 4. Αντιγράφουμε τις επόμενες τρεις, δηλαδή την έκτη, έβδομη και όγδοη 5. Βρίσκουμε άλλους πέντε πλανόδιους του μπλογκοχωριού να τους πασάρουμε το παιχνίδι.
Αυτήν την περίοδο διαβάζω το Lila του Robert M. Pirsig. Για όσους δεν τον γνωρίζουν, είναι ο συγγραφέας και του πολύ γνωστού «Το ζεν και η τέχνη της συντήρησης της μοτοσικλέτας».



Αντιγράφω από τη σελίδα 123 του Lila:


In any hierarchy of metaphysical classification, the most important division is the first one, for this division dominates everything beneath it. In his book Phaedrus had tried to save Quality from metaphysics by refusing to define it, by placing it outside the dialectical chess board. Anything that is undefined is outside metaphysics, since metaphysics can only function with defined terms. If you can’t define it you can’t argue about it.
Το περίεργο είναι ότι παρά το τυχαίο της συγκεκριμένης επιλογής, με λίγη προσπάθεια βγαίνει νόημα.



Με τη σειρά μου προσκαλώ τις και τους αγαπητούς Mania, Single-Mamma, Enesoula, Ριτς και Τζονάκο.

8 comments:

  1. Αγαπητέ μου swell, ευχαριστώ θερμά για την πρόσκληση αλλά έχω ήδη παίξει... (με ανησυχεί που δε το έχεις προσέξει, πόσο καιρό έχεις να με τιμήσεις; σε συγχωρώ λόγω παγωμένων σωλήνων και μόνο).
    Καλό βράδυ :-*

    ΥΓ. δύσκολο το απόσπασμά σου, ακόμα το παλεύω

    ReplyDelete
  2. Και εγώ στο πάλεμα είμαι. Αν και δεν περίμενα κάτι λιγότερο από 'σένα, αγαπημένε! Από τον - δανεκό ακόμη - κοπτοράπτη, τις ευχαριστίες μου που ανταποκριθήκατε σποντένιουσλι! Φιλιά!

    ReplyDelete
  3. @Mamma: Το είδα μεν, σε επισκέπτομαι δε καθημερινά. Είναι όμως και το άτιμο το αλτσχάιμερ στη μέση. Παρντόν, καλημέρα σας και καλή βδομάδα!

    @Koptoraptou: Κι εγώ σ' ευχαριστώ αγαπημένη. Και σου εύχομαι μια καλή μέρα και μια πιο καλή εβδομάδα.

    ReplyDelete
  4. Καλημέρα και καλή βδομάδα και σε σένα κι ας σου έχει πάρει τα μυαλά ο Γερμανός!!!!

    ReplyDelete
  5. Eντάξει, είναι η τρίτη πρόσκληση που έχω για αυτο το ... παιχνίδι(;) αλλα εσυ τι ειν αυτα που διαβάζεις για μεταφυσικές ;
    Αχχ... τέτοια διαβάζουν κι οι αρχηγοί των κομμάτων γι αυτο ειναι ετσι !

    ReplyDelete
  6. @Tzonakos: Αν διάβαζαν τέτοια βιβλία οι πολιτικοί, τότε η Ελλάδα δεν θα ήταν η μπανανία που ζούμε.

    ReplyDelete
  7. Αααα, με είχες καλέσει κι εσύ;
    Χαμπάρι δεν πήρα!
    Ούτε νόημα βγάζω από το απόσπασμα!
    Τι να κάνω;
    Είμαι μια απλή, κοκκινομάλλα, χαζούλα, νοσοκόμα!
    όπως και να έχει, έκανα σχετικό ποστ!
    (Τοπσυ, ε; Τι μου θύμισες τώρα!!!)
    :Ρ και φιλί

    ReplyDelete
  8. @Enesoula: Καλησπέρα σου απλή, κοκκινομάλλα, το άλλο δεν το δέχομαι, νοσοκόμα!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...