March 6, 2008

Χάσχακες και Μπάστακες

 
Χάσχακες χαρακτήρισε χθες όσους διαφωνούν με τις απόψεις του, ο μπάστακας της εθνικοφροσύνης Κ.Ζουράρις. Τους εντόπισε κυρίως στο ψευδοκράτος των Αθηνών. Το κράτος χωματερή, όπως είπε. Το οποίο σημαίνει ότι ο Ζουράρις έγλειφε σκατά, όταν παρακαλούσε να εξαιρεθεί το χωριό του από τον Καποδίστρια. Κι επειδή έγλειφε καλά, το πέτυχε.


Πρωτοποριακή η ιδέα του Καρατζαφέρη να κάνει τη χθεσινή συγκέντρωση μασκέ. Την παράσταση «έκλεψαν» οι δύο αρχαίοι Μακεδόνες, ο Φίλιππος κι ο Αλέξανδρος, όπως είπε ο Καρατζαφέρης. Γνωρίζοντας την ιστορία και τις συνήθειες των αρχαίων Μακεδόνων, νομίζω ότι του διέφυγε να μας πει ποιός ήταν ο ενεργητικός και ποιός ο παθητικός.

Ο Μ.Θεοδωράκης πρέπει να αισθάνεται ευτυχισμένος. Η εκμετάλλευση της παπαρολογίας του συνεχίζεται. Μετά τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, τον αποκαλούμενο από τους ανιστόρητους εθνάρχη και το «Καραμανλής ή τανκς», την εργολαβία ανέλαβε τώρα ο Καρατζαφέρης. Διαβάζει στις συγκεντρώσεις του ΛΑΟΣ δηλώσεις του Μ.Θεοδωράκη.

Ο μητροπολίτης Άνθιμος, ο επονομαζόμενος και Μουνίμιτς, απέδειξε χθες ότι διαθέτει κι ένα τρίτο ταλέντο. Αυτό του animateur. Έλεγε ο ίδιος στο ακροατήριο πότε να χειροκροτήσουν. Αυτό που δεν κατάλαβα στη χθεσινή εκπομπή, είναι ποιός είχε το ρόλο του ΖΟΝΚ.

26 comments:

  1. Καλημέρα swell. Ο Ζουράρις είναι από τα πλέον καμμένα χαρτιά. Όλοι τον θεωρούν "τζουτζέ" και τα βιβλία του παραμένουν απούλητα στα ράφια. Άσε που τον έχουν φτυσμένο και οι γκόμενες. Σου λέω ξόφλησε. Καλά που είναι και ο Σαββίδης και κρατάει τη "Μακεδονία".

    ReplyDelete
  2. @Cynical: Καλημέρα σου,
    Όλα καλά, αλλά αυτό για τις γκόμενες που το ξέρεις; Tί μπορεί να σκεφτεί ένας ηλιοκαμμένος θαλασσινός;

    ReplyDelete
  3. :ότι η cynical είναι το μάτι και το αυτί αυτής της χώρας. Είναι παντού, παρατηρεί, ροκανίζει και υποσκάπτει. Οποιεσδήποτε άλλες συνδέσεις και συνειρμοί βαρύνουν και χαρακτηρίζουν αυτόν που τους κάνει και όχι αυτήν προς την οποίαν απευθένονται. Χα! Συ είπας!

    ReplyDelete
  4. @Cynical: Τώρα δηλαδή πρέπει να φοβάμαι, που έχω αναγνώστρια-στέλεχος της ΕΥΠ;

    ReplyDelete
  5. Swell,
    γράφεις: "Γνωρίζοντας την ι σ τ ο ρ ί α και τις συνήθειες των αρχαίων Μακεδόνων, νομίζω ότι του διέφυγε να μας πει ποιός ήταν ο ενεργητικός και ποιός ο παθητικός". Για πες εσύ από ποια πηγή ιστορική αντλείς το "γνωρίζοντας", για να γνωρίσουμε και μεις.

    ReplyDelete
  6. @"Ιστορία": Σωστά βάζεις εισαγωγικά στο όνομά σου. Τώρα σίγουρα οι πηγές μου δεν είναι ούτε τα σχολικά βιβλία, ούτε ο Παπαρηγόπουλος.

    ReplyDelete
  7. swell, εσύ που ξέρεις ιστορία χωρίς εισαγωγικά, έλα τώρα πες μου ποιόν γουστάρεις τον ενεργητικό ή τον παθητικό;

    ReplyDelete
  8. ανώνυμε, σωστή και ενδιαφέρουσα η απορία σου, αφού απ' όλο το αντιαισθητικό του πράγματος, ο swell, έμεινε στο ποιός είναι τι..

    ReplyDelete
  9. Παιδιά αν ο Ζουράρις είναι όσα λέει η cynical και πολλά περισσότερα, ΓΙΑΤΙ τον βλέπουμε στις τηλεοράσεις; ΠΟΙΟΙ και ΓΙΑΤΙ επέλεξαν να βλέπουμε τους ζουράριδες και τους άνθιμους στα τηλεπαράθυρα;

    ReplyDelete
  10. @cunical Πρόσεχε ,κορίτσι μου, τις παρεές σου με τούς ναυτικούς,δεν είναι τού επιπέδου σου ,θα σε χαλάσουν,εσύ είσαι με Γαλλικά και πιάνο ,ενώ αυτοί στην καλύτερη περίπτωση με Πασαλιμανιώτικα.

    @swell Στη χθεσινή συγκέντρωση μαζί με τον Ζουράρι ήταν και ο Ζαγοράκης ως μελλοντικός Πρωθυπουργός της Μακεδονίας?Ο άλλος ο κανονικός Πρωθυπουργός είπε χθες οτι με τα μέτρα θίγονται οι προνομιούχοι υπέρ των αδυνάτων ,δεν ήξερα οτι στην Ελλάδα οι προνομιούχοι είναι 1.000.οοο τουλάχιστον.Θα κοιτάξω μήπως το διαβατήριό μου γράφει υπηκοότης
    Ντουμπαιτιανός.

    Τουλάχιστον επί δουλείας ο αφέντης σου έδινε να φάς.

    ReplyDelete
  11. Μην υπεκφεύγεις με πλακίτσα. Ποιες είναι οι ιστορικές πηγές που καταγράφουν αυτά που λες;

    ReplyDelete
  12. @"Ιστορία": Με παρεξήγησες. Πλακίτσα ή πλάκα με "Ιστορίες" δεν κάνω ποτέ. Σε σχέση με τις πηγές μου, αφού τις απορρίπτεις, γιατί θέλεις να τις μάθεις; Σ' ενόχλησε, διαμαρτυρήθηκες ποτέ επειδή δεν διδάσκονται στα σχολεία ο Σκαρίμπας, ο Ανώνυμος της Νομαρχίας, ο Μακρυγιάννης, ο Φωτιάδης και άλλοι πολλοί;

    ReplyDelete
  13. @ cynical
    @ gerasime

    Μα καλά, ρε παιδιά, μην τρελαθούμε κιόλας! Ποιος Σαββίδης κρατάει την εφημερίδα Μακεδονία? Για να συνέλθουμε λίγο από τη μιζέρια μας! Δε μπορούμε να βλέπουμε παντού φαντάσματα. Είναι ο ίδιος άνθρωπος που επευφημούσατε μέχρι μόλις λίγο καιρό πριν. Αν απαξιώνουμε τόσο εύκολα... Σκεφτείτε μόνο τις δουλειές που δίνει μέσα από τη "Μακεδονία". Και τώρα η όμορρη χώρα παίρνει την ίδια ονομασία με την εφημερίδα του... Λογική την κόβω την αντίδρασή του. Είναι απλά αγανάκτηση και θυμός

    ReplyDelete
  14. @gerasimos,
    τον Ζουράρι τον βλέπει πια ο κόσμος για να γελάει. Και θα σας πω και ένα μυστικό. Ο κ. καθηγητής από τη Βενσέν στο Παρίσι, που έτσι μας τον σύστηναν για δεκαετίες τα κανάλια, δεν έχει καν διδακτορικό. Έτσι, για την πληροφόρησή σας και να μείνει μεταξύ μας.

    ReplyDelete
  15. @mad Ο Ζουράρις έχει προ πολλού περάσει στη σφαίρα του γραφικού. Έχει ξεφύγει πια. Η όση του αίγλη προέρχεται από την εποχή ακόμα που οι νεορθόδοξοι είχαν λόγο στα πολιτικά/πολιτιστικά με τους Μοσκώφ και Σαββόπουλο και Γιανναρά αν δεν απατώμαι και άλλους. Τώρα ποιους επηρεάζει; Κάποιους περιθωριακούς, ένα κράμα ΠΑΟΚ-ΛΑΟΣ-αριστερο-δεξιους χριστιανούς. Παλιά ναι. Τώρα είναι στους γραφικούς.

    ReplyDelete
  16. @de Profundis.
    Έχεις κάνει σωστή εκτίμηση σχετικά με την κλασσική και αστική μου παιδεία. Τώρα το γεγονός ότι με τραβάει ο Καββαδίας, μήπως πρέπει να το δω σαν αρρώστια; Μήπως πρέπει να ψάχνομαι;

    ReplyDelete
  17. @Cynical: Σ' ευχαριστώ πολύ!

    ReplyDelete
  18. @de Profundis
    την ταινία "η Κυρία και ο ναύτης" την γνωρίζεις; Είναι μια κάργα πολιτική ταινία η οποία δείχνει την συμφιλίωση και συμπόρευση της μεγαλοαστικής τάξης με τα προλεταριακά στρώματα.
    [Τώρα πλάκα-πλάκα και στον Καββαδία οι ίδιοι αυτοί συναντώνται]. Άλλο τι έγραφε ο Καββαδίας, αλλά δεν μπορώ να πω ότι δεν είχε και μεγάλη πέραση μεγάλα σαλόνια των Αθηνών.

    Sorry swell, αλλά πάλι εξώκειλα με αυτό το παιδί, τον de Profundis.

    ReplyDelete
  19. @Cynical: Αν ο de Profundis είναι παιδί, εγώ είμαι ο Μ. Αλέξανδρος. Αμάν πια μ' αυτές τις υπερβολές.

    ReplyDelete
  20. χε χε χε δεν ξέρω να γελάσω με το κείμενο περισσότερο ή με τα σχόλια.

    Εύγε

    ReplyDelete
  21. @mad οι μιζέριες και οι επευφημίες δεν με χαρακτήριζαν ποτέ. Αστόχησες. (Φιλικά πάντα:-)

    Τον Ζουρ(λ)άρι ανέκαθεν γραφικό τυπάκο τον θεωρούσα. Και πλέον έγινε... γραφικότερος των γραφικών. Αν διαφωνείς κανένα πρόβλημα, αλλά όχι χαρακτηρισμούς θα σε παρακαλούσα.

    ReplyDelete
  22. Αγαπημένε, σου διαφεύγει κάτι: έχουμε απόκριές. Τελεία και παύλα.

    (Κι εγώ έχω και πάλι σφιχτά στην αγκαλιά μου τον...Κοπτοράπτη μου. Σου το 'πα ότι μου 'λειψες; Γκλαντ του σι γιου αγκέν).

    ΥΓ.: Σιγά που τρέχω εγώ να κάνω μήνυση του Τζονάκου. Εγώ θέλω να πεθάνω και βαριέμαι να ξαπλώσω!

    ReplyDelete
  23. @cynical Όταν πρωτοπαίχτηκε η ταινία στην Ελλάδα ήμουν μικρός και δεν με άφηναν να μπω σε ακατάλληλα.
    Την είδα αργότερα σε ταινιοθήκη στο Παρίσι παρέα με τον Ζουραρι και την Βερτμυλλερ (βλέπεις και εγώ πρέπει να προσέχω τις παρέες μου και όχι λόγω Ζουραρι μόνο.) Εννοώ αυτήν με την εκπληκτική Μαριατζελλα Μελλατο ,γιατί έχει γυριστεί και remake με την Μαντόνα το οποίο φυσικά και δεν είδα.

    Η κλασσική παιδεία είναι ικανή και αναγκαία συνθήκη για να προχωρήσουμε παρακάτω και αν έχουμε τα κότσια ας την απορρίψουμε.


    @Μ.Αλεξανδρο ex swell Η αναφορά σε μένα ως παιδί αφορά την αγνότητα του χαρακτήρα μου ,τον πλούτο των συναισθημάτων μου και το μεγαλείο της ψυχής μου,
    Σε κάθε περίπτωση είμαι νεώτερος των Μ. Αλεξάνδρων.

    ReplyDelete
  24. @καλέ μου swell,καλημέρα.
    Κάπως πρέπει να φτιάξω ένα σενάριο για τα πρόσωπα στο μυαλό μου. Ορίστε λοιπόν: ή τις ταυτότητες στη φόρα, ή μοιράζω ρόλους κατά το δοκούν. Γιατί η ανωνυμία δεν είναι πάντα με το μέρος του ανώνυμου. Καμμια φορά λειτουργεί και εις βάρος του. Έτσι με τα δεδομένα που είχα έβαλα τον de Profundis στο ρόλο του μικρού και αθώου παιδιού και σένα στη θέση του γερο-θαλασσόλυκου που εκ του μακρόθεν εποπτεύε, κινεί τα νήματα και κρατάει τα μπόσικα αν χρειαστεί.

    Όλοι, ή σχεδόν όλοι, υφιστάμεθα τις συνέπειες και διαστρεβλώσεις της ανωνυμίας. Αλλά αυτή είναι και η γοητεία της. The game! Δεν είναι ότι έχουμε τίποτε περίεργες και απόρρητες ζωές να κρύψουμε.

    Συμφωνώ με τον αυτοχαρακτηρισμό του de Profundis. Δείχνει ένα αγνό και άβγαλτο παιδί. Τώρα θαλασσινός και άβγαλτος δεν κολλάει. Εγώ φταίω; Αυτά λέει η λογική και κάτι ποιητάδες που προλάβανε και τα βγάλανε όλα στη φόρα. Δεν ξέρω που ήσουνα τότε που τον άφηνες να γυρνοκοπάει στις ταινιοθήκες στο Παρίσι με την Βερτμύλλερ. Τώρα καταλαβαίνω γιατί είχε έρθει πριν λίγα χρόνια εδώ στην Αθήνα στη Λυρική. Τον de Profundis έψαχνε. Άσε, άμα γεράσουν οι γυναίκες ξεσαλώνουν και δεν ξέρουν πια τι κάνουν!

    ReplyDelete
  25. @ de Profundis ξέρεις άλλη παιδεία εκτός από αστική;

    ReplyDelete
  26. @Koptoraptou: Και μένα μου ΄λειψες, αλλά δεν πήρα το notebook αγκαλιά.

    @De Profundis: Πάλι ξέχασες ν' αναφέρεις τη μετριοφροσύνη.

    @Cynical: Ο ακατανόμαστος είναι γεγονός ότι διακρίνεται για τον αυτοθαυμασμό του. Δεν είναι τυχαίο ότι το όνομα του προέκυψε όταν κατάφερε (σε προχωρημένη ηλικία) να διαβάσει το ομώνυμο βιβλίο του Oscar Wilde...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...