June 4, 2008

Υποκρισία και φασισμός





Το να μη δέχεσαι την όποια ιδιαιτερότητα του άλλου, στο βαθμό που δεν σου προξενεί κάποια βλάβη, αποτελεί φασίζουσα νοοτροπία. Το να λοιδωρείς όσους δέχονται τις ιδιαιτερότητες του άλλου, αποτελεί φασίζουσα νοοτροπία. Το να αναπαράγεις τη λογική και την υποκρισία της εκκλησίας, είναι φασίζουσα νοοτροπία. Το να χρησιμοποιείς την άποψη του εισαγγελέα του Άρειου Πάγου, επειδή σε εξυπηρετεί, ξεχνώντας τις άπειρες περιπτώσεις που ο Σανιδάς έκανε τον Κινέζο εξυπηρετώντας την κυβέρνηση, αποτελεί κι αυτό φασίζουσα νοοτροπία.

Οι σεξουαλικές προτιμήσεις του κάθε ανθρώπου είναι αναφαίρετο δικαίωμά του και δεν υπόκεινται στην κρίση και την έγκριση κανενός Σανιδά και Άνθιμου. Αν δύο άνθρωποι του ίδιου φύλου θέλουν να «επισημοποιήσουν» τη σχέση τους, εγώ το θεωρώ περισσότερο ηθικό από την «επισημοποίηση» της σχέσης μιας άσημης και φτωχής μεν, αλλά πολύ όμορφης κοπέλας, με κάποιον πανάσχημο, αμόρφωτο αλλά πολύ πλούσιο «κύριο». Η εκκλησία «ευλογεί» τη δεύτερη σχέση και καταδικάζει την πρώτη. Γιατί αυτή είναι η επίσημη εκκλησία: Ο ναός της υποκρισίας.

32 comments:

  1. από koptoraptou:

    Ξέρεις, από τη στιγμή που άποψη για το θέμα έχει το παπαδαριό η συζήτηση σταματά εκει. Διότι όπως λέει κι ο λαός, αντί να τρίζει ο αραμπάς τρίζουν τα κατρακύλια...
    Την καλημέρα μου!

    ReplyDelete
  2. @Koptoraptou: Μόλις άκουσα στο ραδιόφωνο ότι ο δήμαρχος της Τήλου πήγε στη Ρόδο, μετά την κλήση του εισαγγελέα. Στο λιμάνι τον "υποδέχθηκαν" καμμιά τριανταριά άνθρωποι με ακατονόμαστες βρισιές κατ' αυτού και κατά των ομοφυλόφιλων. Οι Ελληνάρες δεν ξέρουν ότι έτσι βρίζουν και πάρα πολλούς, αρχαίους και μη, επιφανείς Έλληνες. Την ήρεμη (ελπίζω) καλημέρα μου.

    ReplyDelete
  3. βρεγμένη σανίδα, σ΄αλατόνερο για να τσούζει, χρειάζονται οι Σανιδάδες, παπάδες και λοιποί ...αδες.
    Αλλά και συ πρωί πρωί, "φασιστική νοοτροπία", στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, των ομολόγων, της Ζήμενς και των νταβατζήδων;
    Α, να χαθείς...

    ReplyDelete
  4. Λύκε με συγχωρείς που σε ξύπνησα άσχημα. Οι σκύλοι ξυπνούν νωρίς και με γαυγίσματα...

    ReplyDelete
  5. Και εσύ ντιντιντάγκας είσαι, όλο το το ψυχανόμαλο αδερφάτο και λεσβιάτο πήρε θέση στα blog

    Όξω πούστη από την παράγκα, ότι και να κάνετε είστε παρά φύσιν άνθρωποι.

    ReplyDelete
  6. Συμφωνώ πλήρως με τις απόψεις σου και δεν χρειάζεται να τις σχολιάσω περαιτέρω. Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει τις όποιες επιλογές του και να ζει και να διαθέτει τον εαυτό του όπως θέλει, όταν αυτές δεν είναι εις βάρος των άλλων.
    Πάντως θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι νομικό θέμα για τη χώρα μας υπάρχει και επειδή το όλον σύστημα είναι δομημένο συντηριτικά, (δικαστές, εκκλησία, πολιτικοί κ.α.) πολύ φοβάμαι πως η δικαιοσύνη θα αποφανθεί υπέρ της ακύρωσης των τελεσθέντων γάμων.

    ReplyDelete
  7. @Anonymous 11.54: Kαλώς τον τον Ελληναρά άντρακλα με τα σκατά, αντί φαιάς ουσίας, στο κεφάλι του.

    ReplyDelete
  8. @Zanzibar: Kαλωσόρισες! Φοβάμαι ότι θα αποδειχθείς σωστός για τη πρόβλεψή σου σε σχέση με την εξέλιξη της ιστορίας.

    ReplyDelete
  9. Όταν θα εκδοθεί η όποια απόφαση για το θέμα, και μπορέσεις να τη δεις πρόσεξε σε κάποιο σημείο ότι θα αναφέρει για "το κοινό περί δικαίου αίσθημα" που θα πρέπει να πληροί η ενέργεια του Δημάρχου και δεν θα πληροί γι΄ αυτούς που θα εκδόσουν την απόφαση.

    ReplyDelete
  10. Λαημερα Αλσουέλ, δεν μπορώ να βρω καμια λογική εξηγηση γιατι οι ανθρωποι να εχουν τετοια μανια και να δειχνουν τετοιο παραλογισμο με την ομοφυλοφιλια.Ο΄τι και κοινωνιολογική εξηγηση και να μου δωσεις, δεν θα μπορεσω να καταλαβω γιατι επιβιωνει με τετοια μανια στις πλειστες των κοινωνιών. Δεν είναι θρησκευτικοι οι λογοι. Δεν ειναι αρχεγονο το αισθημα. Τι σκατά ειναι τότε;;;

    ReplyDelete
  11. @Cynical: Γεια σου Αλσήνικαλ, μήπως είναι παιδικές προσλαμβάνουσες (ελληνικά complex);

    ReplyDelete
  12. Ψυχραιμία, ω παίδες!

    Πιθανότατα θα ακυρωθεί (πρωτοβάθμια και αλχημειακά) ο γάμος, αλλά υπάρχουν και πολλοί άλλοι βαθμοί, με τελικό εκείνο του Ευρωπαϊκού Δικαστήριου. Στο οποίο, λογικά, θα υπερισχύσει το ευρωπαϊκό κεκτημένο.

    Μη φοβάστε, αυτό που παρακολουθούμε είναι η ποδοσφαιρικού ύφους έναρξη ενός ξεκαθαρίσματος.

    Με κίνδυνο να γίνω απρεπής, ενός ξεκαθαρίσματος του κώλου! Αλλά αυτά δεν είναι τα σοβαρότερα;

    ReplyDelete
  13. Cynical, να αποτολμήσω μια ερμηνεία;

    Νομίζω πως προκειται για το φόβο του θήλεος. Βλέπεις, βαθιά μέσα μας υπάρχει η συνείδηση οτι προερχόμαστε, υπάρχουμε εξαιτίς του γυναικείου σώματος και του γυναικείου φύλου. Η πατριαρχία μπορεί να το διέστρεψε, αλλά η γνώση (και ο επακόλουθος φόβος για την ύβρη) παραμένει.

    Εξ ου και η χριστιανική (μονοθεϊστική θα 'πρεπε να πω) απέχθεια προς την αρσενική κυρίως ομοφυλοφιλία. Είναι ο άρρην που εγκαταλείπει το φύλο του και προσεταιρίζεται το φύλο της αντιπάλου. Που δε λέει να υποστείλει τη σημαία, άσε που δε μπορεί κιόλας...

    Αλήθεια, σκέψου τη διαφορά από τις προ Χριστού κοινωνίες! Εκεί η ομοφυλοφιλία είχε λάβει θέση πολεμική πράξης απέναντι στο γυνακείο φύλο, κραυγάζοντας οικτρά "δεν είσαστε απαραίτητες".

    ReplyDelete
  14. Καμιά φορά η ψυχολογία χρειάζεται όσο και αν καταδικάζουμε τους αναγωγισμούς της στο επίπεδο της πολιτικής. Συνεπώς συμφωνώ και με τα δύο σχόλια του lypon.

    Όσο για τον συντηρητισμό θα πρέπει να πω ότι αισθητικά δεν μου αρέσει το θέαμα δύο αντρών που φιλιούνται αλλά αυτό δεν αναιρεί τα προφανή δικαιώματά τους, πρόκειται περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

    Στα ανθρώπινα δικαιώματα οι πλειοψηφίες δεν πρέπει να έχουν κανένα λόγο! Είναι αδιαπραγμάτευτα (θα έπρεπε να είναι).

    Τώρα για το κατεστημένο στην Ελλάδα τι να πω... βρωμάει ακόμη Χριστοδουλική σαπίλα και βρωμιά...

    Ότι και να λέμε είναι λίγο...το καλύτερο όμως το είπε ο swell φαίνεται φυσιολογικό να παντρέυεται ένας πλούσιος γέρος μια φτωχή και όμορφη αλλά το άλλο όχι. Αυτό δείχνει ότι η κοινωνία αποδέχεται όλες τις σχέσεις που έχουν χρήμα (καπιταλισμό) αλλά όχι και βασικά ανθρώπινα δικαιώματα. Δείχνει επίσης την υποκρισία της συντηρητικής κοινωνίας και πόσο ψυχοανώμαλη είναι.

    ReplyDelete
  15. @cynical: Δεν είναι όλες οι κοινωνίες έτσι. Στις ινδιάνικες και σιβηρικές φυλές κυνηγών και τροφοσυλλεκτών ήταν αξιοσέβαστα πρόσωπα. Συχνά ανελάμβαναν το ρόλο του σαμάνου ή του μάγου-θεραπευτή της φυλής καθώς θεωρούνταν άτομα που κινούνται σε δύο κόσμους.
    Ίσως να υπάρχει και μια βιολογική εξήγηση γι'αυτό: Στις κοινωνίες κυνηγών και τροφοσυλλεκτών ευνοείται η συγκράτηση του πληθυσμού και ένα άτομο που δεν αναπαράγεται είναι ένα ζευγάρι χέρια παραπάνω στην κοινότητα που δεν θ'αναπαραχθεί για να της φέρει δημογραφικές πιέσεις.
    Σε αγροτικές και κτηνοτροφικές κοινωνίες αυτό αλλάζει. Κάθε παιδί αποτελεί πλέον παραγωγική μονάδα - απο τα εφτά του χρόνια μπορεί να δουλεύει στο σπίτι ή έξω από αυτό και να αποτελεί πηγή κέρδους. Επιπλέον με την ανάπτυξη της ταξικής κοινωνίας, οι ανώτερες τάξεις επιθυμούν όσο το δυνατόν περισσότερους εργάτες και πολεμιστές. Γι'αυτό υπάρχει ποινικοποίηση της σεξουαλικής πράξης που δεν συμβάλλει στην αναπαραγωγή, ιδίως για τις κατώτερες υποτελείς τάξεις, ενώ οι τάξεις π.χ. των ιερέων και των ευγενών απολαμβάνουν μια ιδιότυπη ασυλία. (π.χ. ο Σόλων απαγόρευε την παιδεραστία στους δούλους, όχι στους πολίτες).
    Η γυναικεία ομοφυλοφιλία δεν αντιμετωπίζεται με την ίδια αυστηρότητα γιατί, πολύ απλά, μια γυναίκα δεν είναι απαραίτητο να έρθει σε οργασμό για να συλλάβει. Άρα οι επιθυμίες της είναι αδιάφορες, ειδικά αν η κοινωνική δομή την υποχρεώνει να παντρευτεί. Η παρεκκλίνουσα επιθυμία του άντρα είναι εκείνη που θα ενοχλήσει πιο πολύ.
    (*σόρι για τη σεντονιάδα*)

    ReplyDelete
  16. @Zanzibar: Το κατά καιρούς περί δικαίου αίσθημα, έχει οδηγήσει συχνότατα στην υιοθέτηση αντιδραστικών απόψεων. Δεν είναι τυχαίο το σημείο που βρίσκεται σήμερα η Ελλάδα κοινωνικά.

    ReplyDelete
  17. @Lypon: Σωστά τα λες. Και όντως πρόκειται για ένα "διάλογο" με ποδοσφαιρικούς όρους.

    ReplyDelete
  18. @Greek Rider: Έλα όμως που σε παγκόσμιο επίπεδο, οι δυνατοί και οι "πλειοψηφίες" έχουν κάνει τα ανθρώπινα δικαιώματα λάστιχο.

    ReplyDelete
  19. Δεν είναι παράξενο που η Εκκλησία ειναι ο πιο μανιώδης διώκτης των ομοφθλοφιλων ,πάντα οι Εμφύλιοι πόλεμοι είναι οι πιο σκληροί.

    ReplyDelete
  20. @De profundis: Παράξενο είναι να ενοχλείσαι από κάτι που είναι εξαιρετικά σύνηθες στο χώρο που δραστηριοποιείσαι. Παράξενο και υποκριτικό.

    ReplyDelete
  21. "Οι σεξουαλικές προτιμήσεις του κάθε ανθρώπου είναι αναφαίρετο δικαίωμά του".

    Οπως ας πούμε η παιδοφιλία,η κτηνοβασία κι άλλα πολλά;
    Επειδή γίνεται πολλή κουβέντα για τα ανθρώπινα δικαιώματα ας δούμε τι έλεγε ο καταστατικός χάρτης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του ΟΗΕ.
    =================================

    ΑΡΘΡΟ 16
    1.Από τη στιγμή που θα φθάσουν σε ηλικία γάμου, ο άνδρας και η γυναίκα, χωρίς κανένα περιορισμό εξαιτίας της φυλής, της εθνικότητας ή της θρησκείας, έχουν το δικαίωμα να παντρεύονται και να ιδρύουν οικογένεια. Και οι δύο έχουν ίσα δικαιώματα ως προς τον γάμο, κατά τη διάρκεια του γάμου και κατά τη διάλυσή του.
    2.Γάμος δεν μπορεί να συναφθεί παρά μόνο με ελεύθερη και πλήρη συναίνεση των μελλονύμφων.
    3.Η οικογένεια είναι το φυσικό και το βασικό στοιχείο της κοινωνίας και έχει το δικαίωμα προστασίας από την κοινωνία και το κράτος.
    ===============================

    Γίνεται κατανοητό ότι η δημιουργία οικογένειας πρϋποθέτει την σύναψη γάμου μεταξύ ενός ΑΝΔΡΑ και μίας ΓΥΝΑΙΚΑΣ.

    Είναι επίσης ευκόλως εννοούμενο ότι όσοι διαφωνούν με την τέλεση γάμου μεταξύ ομόφυλων δεν είναι όλοι Ελληναράδες και ρατσιστές.
    Κανείς δεν διαφωνεί με το δικαίωμα τους να ζούν όπως θέλουν,να συμβιώνουν,να κάνουν κοινή περιουσία.
    Ολα αυτά μπορούν άνετα να προβλεφθούν από μιά συμβολαιογραφική πράξη,π.χ.το σύμφωνο συμβίωσης.
    Προσωπικά πιστεύω ότι οι ακτιβιστές του glbt κινήματος σκοπεύουν μ'αυτές τους τις κινήσεις σε άλλα πράγματα.
    Οι gay business κατέχουν ένα μεγάλο μερίδιο αγοράς στο εξωτερικό και σαφώς κάποιοι θέλουν να αποκομίσουν κέρδη και στην χώρα μας από ένα target group δυναμικό,αναπτυσσόμενο και συνήθως ευκατάστατο.
    Αυτή φυσικά ήταν και η λογική με την οποία λειτούργησε ο δήμαρχος Τήλου.
    Διαφήμισε πολύ ωραία το νησί του παγκοσμίως.
    Τώρα αν είχε και την έγκριση των πολιτών του νησιού,θα σας γελάσω.
    Πάντως υπάρχουν πολλοί σοβαροί gay and lesbians στην χώρα μας,οι οποίοι παίρνουν σαφείς αποστάσεις από το πανηγυράκι της Τήλου που έστησαν ο πάλαι ποτέ επιχειρηματίας νυχτερινών κέντρων Γρηγόρης Βαλλιανάτος και οι φίλοι του.

    ReplyDelete
  22. Συμφωνώ ότι δεν είναι δουλειά του Εισαγγελέα ο γάμος των ομοφυλόφιλων. Από τη στιγμή που δεν έχει νομοθετηθεί στην Ελλάδα είναι από μόνος του άκυρος και δεν σημαίνει τίποτε απολύτως ούτε έχει έννομες συνέπειες!
    Και σωστά απορείς πως οι Εισαγγελείς κάνουν τον Κινέζο στις μίζες της siemens ας πούμε, ή στις καταθέσεις της Μάρκου στην Ελβετία κλπ.κλπ.
    Σημεία των καιρών μας swell!!

    ReplyDelete
  23. @Τheodore: H κτηνοβασία και η παιδοφιλία είναι διαστροφές Θόδωρε. Η οικογένεια σύμφωνα με σένα, έχει σαν σκοπό την τεκνοποίηση; Kι αν ένα ζευγάρι δεν μπορεί να αποκτήσει παιδιά; Τότε δεν είναι οικογένεια; Η κοινωνία αλλάζει. Νέες συνθήκες δημιουργούν νέες αντιλήψεις. Δεν ισχυρίζομαι ότι είναι πάντα καλύτερες. Ούτε όμως το να προσκολλάται ένας ολόκληρος λαός σε σκοταδιστικές νοοτροπίες και λογικές Άνθιμου, είναι καλό. Καλημέρα σου.

    ReplyDelete
  24. @Marianaonice: Καλημέρα, αν δεν απαγορεύει ρητώς κάτι ο νόμος, τότε αυτό δεν επιτρέπεται; Kάνω λάθος; Tα φώτα σας παρακαλώ.

    ReplyDelete
  25. Βρε theodore, η κτηνοβασία και η παιδεραστία σήμερα θεωρούνται διαστροφές. Σε κάποιες άλλες εποχές ή σε κάποιες άλλες κουλτούρες ήταν ανεκτές.

    Τι θέλει να πει το ποιητή εντώ; Μόνο ότι η ηθικολογία είναι κάτι κοινωνικά καθορισμένο, άρα υποκείμενο σε μεταβολή. Και τώρα ζούμε σε καιρούς γρήγορης μεταβολής, είτε μας αρέσει είτε όχι.

    Άμα κρατάμε αυτό στο μυαλό μας όταν εκφράζουμε κρίσεις επί παντός επιστητού, μπορεί να κρίνουμε με μεγαλύτερη επιείκεια.

    Στο μυαλό μου, ο γάμος μεταξύ ομοφύλων εξυπηρετεί κατά κύριο λόγο συνταξιοδοτικά δικαιώματα και τέτοια. Η τεκνοποιία έχει αρχίσει να φεύγει από τα πλαίσια του γάμου (έχει αρχίσει, όχι πως έχει φύγει…). Υπάρχουν μπόλικες σχετικές στατιστικές.

    ReplyDelete
  26. Καλημέρα σας. Θα ήθελα να ευχαριστησω τυς κ.κ Lypon και Απτηνοδύτη τον Πλήττωντα για τις εμβριθεις ερμηνειες που παρεθεσαν στο ερώτημά μου.
    Μετα απο΄αυτά τείνω να πιστεύω ότι το αρνητικό αισθημα απεναντι στην ομοφυλοφιλια σχετιζεται με την αδυνατοτητα αναπαραγωγής και συντηρησης της κοινωνιας, που νομιζω οτι ειναι και ο υψιστος σκοπος.

    ReplyDelete
  27. Otan oi politikoi sas gamoun ta kolarakia me afta pou kanoun tous lete kai eyxaristo apo panw....MALAKES TOU KERATA. Gi'afto SKIFTE KAI MIN MILATE

    Vevaia oloi oi kollimenoi einai aftoi pou THELOUN NA TO KANOUN ALLA DEN BOROUN!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  28. @Cynical: Σας ευχαριστούμε για την ανταπόκριση.

    ReplyDelete
  29. @Αnonymous 13.08: Why don't you get yourself a shrink?

    ReplyDelete
  30. Χμμμ... Θα μου επιτρέψεις, Cynical, να διαφωνήσω.

    Εμένα μου μυρίζει περισσότερο μονοθεϊστική κουλτούρα (που σημαίνει κατ' εξοχήν ανδροκρατική κουλτούρα), συνδυασμένη με μισαλλοδοξία.

    Η άποψή σου παραείναι λογική για να είναι πραγματική!! (εδώ θά 'βαζα προσωπάκι με τη γλώσσα έξω!!)

    ReplyDelete
  31. Στο blog Μου έχω δημοσιεύσει ένα post που αφορά το κόμμα των παιδόφιλων στην Ολλανδία.
    Δείτε πως στο όνομα των "ανθρωπίνων δικαιωμάτων" νομιμοποιούνται οι θλιβερές μειοψηφίες από το Διεθνές Δικαστήριο.
    Αυτό είναι προοδευτισμός;
    Αυτό είναι εκσυγχρονισμός;
    Αν είναι έτσι χαλάλι,ας με θεωρούν αναχρονιστή και συντηρητικό.

    ReplyDelete
  32. Όπως τα λες. Τίποτε άλλο.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...