Τώρα που οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ, κατάφεραν να τα οδηγήσουν στην απόλυτη απαξίωση, πότε με τη σοβαροφάνεια και πότε με την εναλλακτικότητα, δηλαδή πότε με τον Πρετεντέρη και πότε με την Πετρούλα, είναι τρελό οι τρομοκρατικές οργανώσεις στην Ελλάδα, να επιλέγουν αυτά τα μέσα για τη δημοσίευση των προκηρύξεών τους. Ακυρώνοντας έτσι τη ρήση του Marshall McLuhan "the medium is the message."
Αυτό σημαίνει ότι για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας του μηνύματος, πρέπει να επιλέγεται κάθε φορά το σωστότερο μέσο. Αυτό που προσφέρει το καλύτερο περιβάλλον. Και τα παραδοσιακά ΜΜΕ, ξέρουμε όλοι το περιβάλλον που έχουν δημιουργήσει. Αλλά και πώς το δημιούργησαν. Με τη βοήθεια τίνος.
Αποφάσισα να καλύψω αυτή την αντικειμενική ανάγκη. Δημιουργώντας το κατάλληλο "όχημα" (κλικ).
Για να μη τα ξαναλέω εδώ, έχω πάρει θέση στο ίδιο το νέο σου μπλογκ (στην 1η του ανάρτηση.
ReplyDeleteTo λεγα εγω οτι το μέλλον μας εξαρτάται απο το "μέσον" ...
ReplyDelete@Tzonakos: Πιο σωστός, δεν γινόταν να ήσουν!
ReplyDelete