Αφήνεις ένα λογαριασμό απλήρωτο και σου κόβουν τις εξερχόμενες κλήσεις. Πληρώνεις σε τράπεζα το ληξιπρόθεσμο λογαριασμό, αλλά και τον καινούργιο (πριν τη λήξη του αυτόν) που σου έστειλαν και είδες ότι έχεις απλήρωτο τον προηγούμενο λογαριασμό. Τηλεφωνείς στο 13800 και αρχίζει η γνωριμία σου με το αιγυπτιακό δημόσιο.
Αναφέρεις στο τεχνικό τμήμα ότι πλήρωσες το λογαριασμό. Σου απαντούν ότι δεν είναι δικό τους θέμα αλλά της εξυπηρέτησης πελατών. Καλείς την εξυπηρέτηση πελατών και ακούς συνεχώς ένα διαφημιστικό μήνυμα της γνωστής αιγυπτιακής εταιρίας. Βρίσκεις ένα όνομα που είχες κρατήσει από τότε που έκανες τη σύνδεση, τηλεφωνείς κι ανακαλύπτεις έναν Ομάρ που γνωρίζει (κάποια) ελληνικά. Σου λέει λοιπόν αυτός ότι επειδή πλήρωσες σε τράπεζα κι όχι σε κατάστημα της γνωστής σουεζιανής εταιρίας, η φραγή θα αρθεί σε μια βδομάδα. Τον αρχίζεις στα "αιγυπτιακά" και σου προτείνει τη "λύση" να πας την απόδειξη πληρωμής της τράπεζας σ' ένα κατάστημα WIND, ώστε να τη δουν.
Γίνεσαι Ελληνας, την πηγαίνεις, τη δείχνεις και σου λένε ότι η φραγή θα αρθεί σε μια βδομάδα! Αρχίζεις τα "αιγυπτιακά" πάλι, μέσα στο κατάστημα τώρα, θορυβείται το προσωπικό γιατί ακούν και οι πελάτες και σου προτείνουν να στείλουν την απόδειξη με φαξ. Tο κάνουν. Το έκαναν πριν 2 ώρες και το πρόβλημα συνεχίζεται, δεν μπορείς να κάνεις μια κλήση.
Το Σάββατο, για να ηρεμήσω, θα πάω βαρκάδα με τα παιδιά στο Νείλο.
Καλημερα Swell!
ReplyDeleteTι τραβατε και εσεις, εκει, ομως, στα..Βορεια της...Αφρικης; ;-)
Το παρε-δωσε με τα ..αραβικα μολις αρχισε, εχετε ομως ακομη μελλον...Καταρ,καταρες,εμιρατα, πλωτα καζινα και δε συμμαζευεται!
Oλα oμως γινονται για να σας κρατουν απασχολημενους και να μη σκεφτεστε απεργιες κλπ ''κακα πραγματα''
Εχει αλλωστε κανεις ορεξη να απεργησει μετα απο τετοιες ταλαιπωριες; (Ασε που οι αρχηγοι λενε οχι, δεν ειναι καλη εποχη τωρα...πότε ειναι;)
Υ.Γ Προσεχε τα..παιδια, πολλα κουνουπια στον Νειλο!!
Είναι απίστευτη η ταλαιπωρία που τράβηξα με την WIND TELLAS. έχρι που έφυγα και βρήκα την υγειά μου.
ReplyDeleteΜην ακούω τέτοια, γιατί τώρα έβαλε ο γιος μου και σταθερή τηλεφωνία wind, στη Κρήτη, γιατί εκεί που μετακόμισε δεν υπήρχε γραμμή για inetrnet ούτε καν ΟΤΕ, και μόνο η wind του έιπε ότι θα έχει. Του τοποθετούν γραμμή οι ίδιοι.....
ReplyDeleteΚαι του έδωσαν και ασύρματο internet δωρεάν για όσο απαιτείται μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες.
Μετά θα αρχίσουν τα παρατράγουδα;
Καλησπέρα
Ενώ με την cosmote είναι απλά τα πράγματα, φτάνει να γνωρίζεις ...Γερμανικά.
ReplyDeleteΥΓ: Πάρε κι αυτό να 'χεις κάτι να ακούς στη βάρκα το Σάββατο εκεί που θα βολοδέρνεις στου Νείλου τα νερά....
Οι Αιγύπτιοι ως γνωστόν είναι πολύ οργανωμένος λαός, αρκεί να είσαι και εσύ αιγύπτιος και να κάνεις και λίγο τον Κινέζο.
ReplyDeleteΔες την ανάρτησή μου για το ίδιο ακριβώς θέμα με αφορμή την Wind:
Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα
Καλημέρα Ελβα, φαίνεται ότι η Wind έχει αναλάβει να μας εκπαιδεύσει όχι μόνο στη γλώσσα αλλά και τη νοοτροπία. Τελικά σταμάτησαν τη φραγή στις 10 το βράδυ.
ReplyDeleteKαλημέρα Βάσσια, το απεύχομαι αλλά φοβάμαι ότι σε λίγο καιρό θα έχεις να διηγηθείς νέα επεισόδια στο σήριαλ WIND. Aπό την Κρήτη...
ReplyDeleteΛύκε καλημέρα σας, η βεράντα πάνω από το ποτάμι ξέρεις σε ποιον ανήκει κι αν νοικιάζει το δωμάτιο; Να μη μείνουμε στην όχθη. Θα μας "φάει" η υγρασία.
ReplyDeleteΟι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας GR, αφού εφάρμοσαν πολύ καλά το "πως πηδάμε τους υπαλλήλους μας" τώρα επεκτείνουν αυτή τη τεχνική μάρκετινγκ και στους πελάτες τους.
ReplyDelete