May 23, 2011

"Δεν θα μπουν νέοι φόροι"

 

Σε επιβεβαίωση της παραπάνω δήλωσης αλλά και της γελοιότητας της "κυβέρνησης", το σημερινό υπουργικό συμβούλιο αποφάσισε:
  • Επιβάλλεται φόρος στα αναψυκτικά.
  • Αυξάνεται ο φόρος στο φυσικό αέριο.
  • Αυξάνονται κατά 20% τα τέλη κυκλοφορίας.
  • Εξισώνεται ο φόρος πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης.
  • Η αλητεία παραμένει αφορολόγητη.


Επίσης, ο Νικητιάδης έχει 3046 φίλους στο Facebook!  Κι ο Κρεμαστινός 4995!  Οπότε μάλλον λίγα είναι τα μέτρα που ανακοίνωσε το λεγόμενο υπουργικό συμβούλιο.  Θα έκλεισε μάλλον η γραμμή όταν τα υπαγόρευε η Μέρκελ στο ΓΑΠα.

Κατά τα άλλα, η κυβέρνηση αποζητά τη συναίνεση των άλλων κομμάτων.  Δεν ξέρω τι θα προσφέρουν τα κόμματα.  Ξέρω μόνον αυτό που είμαι διατεθειμένος να προσφέρω εγώ στην κυβέρνηση.  Συναινετικό διαζύγιο.  Αφού δεν της ασκεί αυτεπάγγελτη δίωξη η δικαιοσύνη (λέμε τώρα) για σωρεία εγκλημάτων...

4 comments:

  1. Kαλα, κι εσυ τα πηρες τοις ..μετρητοις βρε Swell oτι δε θα μπουν νεοι φοροι; Αυτο το λενε καθε φορα πριν να ...μπουν νεοι φοροι! ;(

    (Πως τους ανεχεστε ακομα;)

    ReplyDelete
  2. Ακριβώς την ίδια απορία έχω κι εγώ Έλβα. Είμαι σίγουρος πάντως ότι όταν ξαναβγάλει γραμμή η Άντζελα, θα δούμε κι άλλα μέτρα της "κυβέρνησης".

    ReplyDelete
  3. Τα αναψυκτικά κάνουν κακό στην υγεία τώρα θα κάνουν κακό και στη τσέπη.

    ReplyDelete
  4. Λύκε θα σε κυνηγήσει ο Ομπάμα. Η Coca Cola κάνει μόνον καλό.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...