Η πρώτη είναι ιδιοκτήτρια μέσου ενημέρωσης με "πνευματικές" ανησυχίες. Το μέσο και οι ανησυχίες, τη φέρνουν σε επαφή με πνευματικούς ανθρώπους που επηρεάζουν τη συμπεριφορά της. Η επίδραση αυτή γίνεται εμφανής, όταν την ακούς να μιλά και βλέπεις πώς είναι ντυμένη. Δεν έδινε ποτέ ολόκληρο το δώρο Χριστουγέννων, γιατί έτσι γούσταρε. Τώρα, με επιχείρημα την κρίση, μειώνει κι αυτό το μισιακό δώρο που έδινε. Ο άλλος "κηρύσσει" κατά το δοκούν την ευγένεια και την εκτίμηση προς τους υπαλλήλους του με φράσεις όπως "εσύ δεν είσαι δημοσιογράφος, μια καριόλα είσαι."
Ο τρίτος, τα video που τραβά στις διακοπές του, τα παρουσιάζει μετά σαν ντοκιμαντέρ στο σταθμό του! Συμμετέχει πάντοτε στα talk show του σταθμού όχι από το στούντιο, αλλά από το γραφείο του ώστε να φαίνεται η διευθυντική καρέκλα. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες βάζουν στις επιχειρήσεις τους και τα παιδιά τους, κουτσά-στραβά.
Όλα αυτά τα "θαυμαστά" γίνονται στη Ρόδο. Και η Επιθεώρηση Εργασίας, θα ρωτήσετε, τί κάνει; Διακοπές στον "εργασιακό παράδεισο" της Ρόδου κάνει... Γι' αυτό η καμπάνια που κάνει για τον τουρισμό η Ρόδος, έχει σύνθημα "Ζήσε στο κάτεργο της Ρόδου."
Καλώς ήρθες... Νόμιζα ότι έπαθες τίποτα. Καιρό είχες να τους επιτεθείς...
ReplyDeleteΦταίει η τρέχουσα επικαιρότητα Δείμε. Αλλά δεν πρόκειται για επίθεση. Χαδάκι είναι σε σχέση μ' αυτά που κάνουν...
ReplyDeleteΟ ένας είναι ο επιχειρηματίας εκδότης της ιστορικής φυλλάδας?
ReplyDeleteΌχι, άνεργοι, τα Δωδεκάννησα έχουν πολλούς "αστέρες" αυτού του επιπέδου...
ReplyDelete