November 1, 2012

Μιλώντας με τα σύννεφα...




Σαν δεύτερος Bush, ο Σα(χλα)μαράς φέρεται να εκμυστηρεύτηκε σε υπουργό του ότι μίλησε μέχρι και με το Θεό για τη δήθεν διαπραγμάτευση. Το τηλέφωνο δεν το είχε, γιατί μέχρι τώρα μιλούσε μόνο με την Παναγιά. Ζήτησε και πήρε το τηλέφωνο του Θεού από τα Νεφελίμ. Λόγω απόστασης η γραμμή είχε παράσιτα και ο Σα(χλα)μαράς δεν άκουγε καθαρά.

Παρ' όλα αυτά, η συνομιλία κατά τον Σα(χλα)μαρά εξελίχθηκε ως εξής:

- Καλησπέρα σας, είμαι ο Αντώνης Σαμαράς.
- Ποιός;
- Αντώνης Σαμαράς.
- Μάλιστα. Και ποιός είναι ο Αντώνης Σαμαράς;
- Είμαι ο πρωθυπουργός της Ελλάδας.
- Μπα, έφυγε ο άλλος ο ηλίθιος;
- Ναι, και τον αντικατέστησα εγώ.
- Φαντάζομαι επάξια.
- Βεβαίως. Πείτε μου σας παρακαλώ, ποιόν πάροχο έχετε;
- Γιατί;
- Για να δω αν χρεώνομαι για την κλήση.
- Έχω την Teleparadise.
- Καλά δεν πειράζει.
- Μάλιστα και τί θέλεις;
- Θέλω να μου πείτε πως να χειριστώ το θέμα της διαπραγμάτευσης;
- Μα αφού δεν έχεις διαπραγματευθεί καθόλου, γιατί μου λες ψέματα;
- (παύση)
- Αντώνη!
- Εδώ είμαι!
- Απάντησε σε αυτό που σε ρώτησα!
- Ξέρετε, έχω πει στον κόσμο ότι διαπραγματεύομαι. 
- Θα σε εκθέσω.
- Σας ικετεύω, μην το κάνετε γιατί θα με φάνε ζωντανό!
- Καλά, δεν θα το πω σε κανένα.
- Σας ευχαριστώ πολύ. Πείτε μου τί πρέπει να κάνω;
- Η Γεωργία είναι καλά;
- Καλά είναι. Τί να κάνω;
- Να πεις ότι τελείωσε η διαπραγμάτευση. Αλλά μην αναφέρεις σε κανένα ότι στο είπα εγώ, γιατί θα σε πάρει ο διάολος!
- Σας ορκίζομαι ότι δεν θα το πω πουθενά. Ευχαριστώ πολύ!

Ο Σα(χλα)μαράς έχει τέτοιο πανικό πλέον, που έφτασε στο σημείο να δικαιολογείται ζητώντας τη μαρτυρία ανύπαρκτων προσώπων...




5 comments:

  1. Πολύ ζωντανός διάλογος κ δείχνει αληθινός.
    Μήπως μπλέχτηκαν οι γραμμές και πήρε εσένα νομίζοντας πως κάλεσε το θεό;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αποκλείεται γιατί έχω κάνει το τηλέφωνό μου απόρρητο, θέλοντας να αποφύγω τις τράπεζες και τους ηλίθιους. Τον Σα(χλα)μαρά δεν τον κατατάσσω στην κατηγορία των τραπεζών.

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Ο Αντώνης Σαμαράς και ο Γιώργος Παπανδρέου ήδη σκέφθονται (χα χα χα) τα επόμενα επαγγελματικά τους βήματα. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, θα πρωταγωνιστήσουν στο remake της ταινίας 'Ο Ηλίθιος κι ο Πανηλίθιος'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Προβλέπω τον εκμηδενισμό του χρέους από τα έσοδα των εισητηρίων. Βρέθηκαν οι αντικαταστάτες του Peter Sellers...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...