Αφού "έλυσε" όλα τα προβλήματα ανομίας με τα κατειλημμένα Δημόσια κτίρια - όχι όμως και κάτι άλλες βαρβάτες ανομίες, όπως για παράδειγμα το "THE MALL" - ο Δένδιας είπε να λύσει το τεράστιο αντικοινωνικό ζήτημα, αυτό που μας μειώνει την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας και μπορεί να μας οδηγήσει στην έξοδο από το ευρώ, τα παρκαρισμένα σε πεζοδρόμια μηχανάκια. Έτσι χθες το απόγευμα φόρτωναν μηχανάκια στην πλατεία Συντάγματος σε φορτηγό - πλατφόρμα εταιρίας Οδικής Βοήθειας.
Όλα τα άλλα προβλήματα της Αθήνας, αρμοδιότητας του υπουργού ΠΡΟ-ΠΟ έχουν λυθεί. Βλέπετε δεν κυκλοφορούν μπάτσοι με πολιτικές μοτοσικλέτες χωρίς πινακίδα κυκλοφορίας. Ούτε υπάρχουν πλέον μεγαλόσχημοι που συνοδεύονται από ασφάλεια με μοτοσικλέτες χωρίς πινακίδα, όπως για παράδειγμα ο πρόεδρος μιας μεγάλης τράπεζας και ο ιδιοκτήτης ασφαλιστικής εταιρίας και ΜΜΕ.
Δεν έχει δει ποτέ ο Δένδιας ούτε έχει ακούσει κάτι γι' αυτό (κλικ). Ούτε έχει δει τι βάζουν πάνω στην πινακίδα της υπηρεσιακής τους μοτοσικλέτας οι της δύναμης ΔΙΑΣ. Μόλις προχθές υφιστάμενοί του της ΔΙΑΣ στην Κρήτη κλώτσησαν μηχανάκι, με αποτέλεσμα τα δύο παιδιά που επέβαιναν να βρίσκονται στο νοσοκομείο σε κρίσιμη κατάσταση.
Ούτε ρατσιστικά εγκλήματα γίνονται κατά τον Δένδια, δεν του πάει να στενοχωρήσει τους παλιούς συνοδοιπόρους του, τους Χρυσαυγίτες. Το μόνο πρόβλημα είναι τα μηχανάκια που παρκάρουν όπου βρουν. Γιατί δεν υπάρχουν αρκετές θέσεις στάθμευσης για δίτροχα. Την ώρα που οι δρόμοι της Αθήνας είναι γεμάτοι από παρκαρισμένα αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν παραδώσει τις πινακίδες στην Εφορία. Πολλοί από τους οποίους τα χρησιμοποιούν καθημερινά χωρίς πρόβλημα, γιατί η αστυνομία είναι απασχολημένη με το να μαζεύει τα παράνομα σταθευμένα μηχανάκια...
Εντάξει, αυτό με τις μηχανές έπρεπε να έχει γίνει προ καιρού. Κανονικά θα έπρεπε να γίνει σε όλες τις πόλεις (για μηχανάκια κι αυτοκίνητα), έπρεπε να κάνουν καθημερινά σαφάρι για μια βδομάδα ή ένα μήνα... Εμένα με ενοχλεί αντίθετα με την οπτική σου, το ότι έγινε μόνο στο Σύνταγμα...
ReplyDeleteΚαταλαβαίνω ότι δεν έχεις μοτοσικλέτα Δείμε. Αλλά πες μου, όταν στην Αθήνα κυκλοφορούν 1 εκατομμύριο δίκυκλα και οι νόμιμες θέσεις είναι μερικές εκατοντάδες, τί μπορείς να κάνεις;
DeleteΓια το θέμα έχω γράψει πολλάκις. Όταν έμαθα να οδηγώ έμαθα να μην παρκάρω όπου θέλω. Έμαθα -από τη μαμά μου- ότι το πεζοδρόμιο είναι ιερό. Έμαθα πως όταν υπάρχει κίνηση ή δεν υπάρχουν ελεύθεροι χώροι στάθμευσης ή θα πάρω συγκοινωνία (που εδώ έχουμε μόνο λεωφορεία ή ταξί, σημειώνω) ή θα πληρώσω πάρκινγκ... Δεν υπάρχει μέση λύση. Υπάρχει μόνο ο σεβασμός στο συνάνθρωπο... Έτσι, δυϊκά κι ελαφρώς αυταρχικά. Ή παίρνεις όχημα ή πληρώνεις. Κι εκεί έχτε τόσα μέσα μεταφοράς που δε χωρά δικαιολογία.
DeleteΔείμε, το εισιτήριο κοστίζει πολύ ακριβότερα από τη βενζίνη που θα κάψει ένα παπάκι για να κατέβει στο κέντρο. Και μη μου πεις ότι εμποδίζει τους πεζούς, αν είναι παρκαρισμένο παράλληλα και σε επαφή με ένα παρτέρι. Γιατί μάζευαν κι αυτά τα μηχανάκια. Βλέπεις πρόκειται για μεγάλη μπίζνα. Δεν πιστεύω ότι οι μπάτσοι δεν παίρνουν προμήθεια από τους γκαραζιέρηδες στους οποίους πηγαίνουν τα μηχανάκια.
DeleteΑλλά είπαμε, εκτός από έναν ηλίθιο υπουργό, έχουμε και ένα ηλίθιο κράτος. Όπου μια μοτοσικλέτα 1.000 κ.ε. πληρώνει τα ίδια τέλη κυκλοφορίας με ένα αυτοκίνητο ίδιων κυβικών!
Δειμιε... επειδη δεν έχεις μηχανακι ούτε κατοικείς στην Αθήνα έχεις τέτοιες απόψεις.
DeleteΕιναι τεράστια μπιζνα για την αστυνομία αυτή η ιστορία. Δεν υπάρχει σύμβαση του δημοσίου με τους μεταφορείς και τα γκαράζ που φυλάσονται τα μηχανάκια,η αστυνομία επιλέγει όποιον θέλει, χρεώνουν υπέρογκα ποσά ( 100 ευρώ ) και τα πληρώνεις απευθείας στους ιδιώτες οι οποιοι σου κρατούν το δίκυκλο.Το έχω πάθει και το έχω ψάξει, μεγάλη απάτη.
ReplyDeleteΤο ξέρω κι εγώ. Και πιστεύω ότι οι μπάτσοι στέλνουν τα μηχανάκια σ' ένα γκαράζ με το αζημίωτο.
DeleteΔείμος του πολίτη, μιλάς σα Θεσσαλονικιός που μόνο και μόνο που παίρνει αμάξι για να κατέβει στο κέντρο είναι αστείος. Κατάλαβε οτι οι αποστάσεις καθώς και το επίπεδο της ποιότητας ζωής ΔΕΝ είναι το ίδιο. Εσείς μπορείτε να τα κάνετε αυτά που λες, εμείς όχι και δε τα κάνετε από ωχαδερφισμό, στη βρωμοπόλη της Αθήνας είναι αναγκαιότητα. Όλα αυτά τα μηχανάκια, αν αντικατασταθούν από αυτοκίνητα ή επιβάτες στα ΜΜΜ στην Αθήνα, τη βάψαμε - νομίζεις το επιτρέπουν οι αθηναϊκοί δρόμοι και τα αθηναϊκά ΜΜΜ; Για έλα στη Κηφισίας στις 8 παρά να δεις πόσος κόσμος πλέον περιμένει λεωφορείο και πως ταλαιπωρείται για να φτάσει στη δουλειά του. Ξεκολλήστε με τη μαλακία σας στη Θεσσαλονίκη οτι εδώ τα έχουμε όλα και περνάμε καλά, είμαστε 5,000,000, η μισή Ελλάδα, άλλα τόσα ΜΜΜ να μας βάζαν πάλι δε μας έφταναν. Και μάθε πως οι περικοπές στα δρομολόγια πλέον έχουν κάνει την ζωή κόλαση σε όσους τα χρησιμοποιούν. Στριμώχνεσαι σα σαρδέλα όλες τις ώρες και περιμένεις τον τριπλάσιο χρόνο από πριν την κρίση. Άσε σε παρακαλώ τους Αθηναίους να κρίνουν αν τα μηχανάκια είναι αυτή τη στιγμή το πρόβλημα της Αθήνας ή όχι. "Έπρεπε να είχε γίνει από καιρό" και αυτούς τους πολιτικούς έπρεπε να τους είχαμε ξεφορτωθεί από καιρό, εσύ ποιά λες οτι είναι αυτή τη στιγμή η πιό επείγουσα απόφαση; τα μηχανάκια; Εσύ θες να πεις αυτό που θες να πεις, αλλά δε καταλαβαίνεις τί λέει ο ποιητής - οτι αν σε μία πολιτισμένη χώρα αυτό είναι πρόβλημα, στην Ουγκάντα της Ευρώπης που λέγεται Ελλάδα, είναι το τελευταίο πραγματικά. Ας μάθουμε επιτέλους να βάζουμε προτεραιότητες σε αυτή τη χώρα στα προβλήματά μας, καταντάει γελοίο.
ReplyDelete