June 22, 2013

Όταν η ηλιθιότητα είναι αήττητη



(συνέχεια από 'δω)

Μ' αυτά και μ' αυτά και με τη βοήθεια της Χάρρου καβάλησες το καλάμι. Είχες και τους δημάρχους δίπλα σου, αισθάνθηκες παντοδύναμος. Μέχρι που σου βρήκε το ΣΔΟΕ πλαστά τιμολόγια και κλήθηκες να πληρώσεις ένα τεράστιο πρόστιμο. Τη γλίτωσες όμως με λιγότερα από τα μισά χρήματα και 20 χιλιάρικα στους ανθρώπους του ΣΔΟΕ.

Μυαλό όμως δεν έβαλες. Σαν γνήσιος νεοέλληνας, συνεχίζεις να υποτιμάς τη νοημοσύνη του εκάστοτε συνομιλητή σου. Ούτε είσαι σε θέση να καταλάβεις ποτέ ποιός είναι απέναντί σου. "Προσόντα" που (τυχαίο;) διαθέτει και η πρώην συμβία σου, η κα Χάρρου. Και οι δύο εκλαμβάνετε την ευγένεια και το τακτ ως αδυναμία. Τόσο "έξυπνοι" είστε... Θεώρησες ότι σε πίστεψα όταν μου είπες ότι δεν ήξερες πως οι προσλήψεις προσωπικού ανακοινώνονται στον ΟΑΕΔ αυθημερόν και δεν μπορούν να έχουν αναδρομική ισχύ.

Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό σου είναι να πιστεύεις ό,τι σου λένε η Χάρρου και ο ανεκδιήγητος συμμαθητής σου. Και με βάση αυτά που σου λένε, να καθορίζεις τη συμπεριφορά σου απέναντι στους υπόλοιπους εργαζόμενους, αλλά και την πορεία της εταιρίας. Τώρα αυτό έξυπνο δεν το λες, ε;

Σε έπεισε η Χάρρου να βγάλεις μια εφημερίδα με αντικείμενο την Υγεία και τίτλο (ΙΑΣΙΣ) που παραπέμπει αποκλειστικά στην ιατρική. "Κορυφαία" σύλληψη ο τίτλος. Την εκδόσατε όταν οι φαρμακευτικές εταιρίες είχαν ήδη τεράστιο πρόβλημα από τους ελέγχους και τους νέους κανόνες του Υπουργείου Υγείας. Παρ' όλα αυτά προσέλαβες μια αξιόλογη κοπέλα για να σου βρει διαφήμιση. Αυτήν κατάφερε να τη διώξει η Χάρρου, όταν κατάλαβε ότι δεν ήταν "του χεριού της". Περνούσαν τα τεύχη, πλήρωνες κάθε μήνα 4.500 ευρώ, αλλά διαφήμιση μηδέν.


Αν και σου είχα πει την εικόνα της αγοράς για την εφημερίδα και τους λόγους που δεν είχε νόημα η συνέχιση της έκδοσής της, ούτε πως υπήρχε πιθανότητα να πάρεις πίσω τα 70 χιλιάρικα που σου είχαν στοιχίσει μέχρι τον Ιανουάριο του 2013 τα 18 τεύχη που είχαν κυκλοφορήσει, εσύ αποφάσισες να φέρεις έναν καινούργιο άνθρωπο. Σε συνάντηση που είχαμε όλοι μαζί, τον ρώτησες τι σκεπτόταν να κάνει. Κι αυτός σου απάντησε "Θα δω κάθε διευθύνων σύμβουλο σε κάθε φαρμακευτική εταιρία". Εσύ δεν κατάλαβες τίποτα. Ούτε σου είπε κάτι ο βαρύγδουπος τίτλος που επέλεξε για τον εαυτό του "Διευθυντής εμπορικής ανάπτυξης". Θα μου πεις ότι το ίδιο έχει κάνει και η Χάρρου. Μα και αυτή ανασφαλής είναι. Η σιγουριά του καινούργιου εδραζόταν στην εμπειρία που είχε αποκτήσει από το σύνολο της διαφημιστικής αγοράς, όπως έλεγε, "λόγω της τριετής προϋπηρεσίας του στη ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ". 

Τελικά, εκτός από "ήθος", έχεις και το ταλέντο να επιλέγεις το σωστό και το χρήσιμο κάθε φορά...







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...