April 7, 2014

Μου κάνατε τα τρία δύο!

 
"Τί νομίζατε ρε, ότι θα μου κάνετε ζημιά; Τα μούτρα κρέας μου κάνατε. Νομίζατε ότι με την υπόθεση του βλάκα του Μπαλτάκου θα με αναγκάσετε να χάσω όλους τους στενούς μου συνεργάτες. Λάθος κάνατε μαλάκες, γαμώ το κεφάλι σας μέσα. Εγώ δεν πουλάω τους φίλους μου. Κι έχω πολλούς. Που είμαστε μαζί από την αρχή. Που μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες, την ίδια πίστη στα εθνικά ιδεώδη, την ορθοδοξία και τα σώματα ασφαλείας. Μου φάγατε τον Μπαλτάκο. Χέστηκα. Έχω τον Φαήλο που είναι καλύτερος και στην Ευρωβουλή θα εξαφανίσει τη Μαρί Λεπέν. Όλη η Ευρώπη θα μιλάει για τον Φαήλο και την Ελλάδα. Ο Φαήλος ρε έχει μεγάλο κοινό, γράφει και στο Antinews του φίλου μου του Ζήση. Μια μάντρα μου κλάσατε με τον Μπαλτάκο μαλάκες! Μου κάνατε τα τρία δύο!

... Ό,τι και να κάνετε δεν θα σας φοβηθώ ρε, θα τη σώσουμε την πατρίδα. Εγώ και ο Βενιζέλος θα βγάλουμε την Ελλάδα στις αγορές ρε χαϊβάνια. Θα δανειστούμε πάλι φτηνά, θα γίνουμε ισότιμο μέλος της Ευρωζώνης".

Και το 1,5 εκατομμύριο ανέργων Αντώνη; Ποιος τους γαμεί τους ανέργους...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...