Οι περισσότεροι δρόμοι είναι γεμάτοι λακκούβες, που είναι πολύ επικίνδυνες για τις μοτοσικλέτες. Σε δρόμους που ξύνουν την παλιά άσφαλτο για να στρώσουν καινούρια, αφήνουν το ξυμένο οδόστρωμα για μέρες, χωρίς να τοποθετούν ποτέ προειδοποιητική σήμανση. Όταν ο μπροστινός τροχός της μοτοσικλέτας μπαίνει σε αυλάκι του ξυμένου οδοστρώματος, είναι εξαιρετικά πιθανό να χάσεις τον έλεγχο και να πέσεις. Η ποιότητα της χρησιμοποιούμενης ασφάλτου είναι απαράδεκτη, με μηδενικό συντελεστή τριβής. Γι’ αυτό γυαλίζει πάντοτε. Σε πολλά σημεία των λεωφορειολωρίδων, η άσφαλτος από το βάρος των οχημάτων έχει δημιουργήσει σαμαράκια παράλληλα με το οδόστρωμα. Όταν περνάς με μοτοσικλέτα πάνω από αυτά, έχεις την αίσθηση ότι κάνεις slalom. Ακόμη και η Μαραθώνος, παρ’ ότι είναι καινούριος δρόμος, βρίθει από σχάρες που είναι χαμηλότερες από το επίπεδο του δρόμου, σε δόξα του ατέλειωτου ελληνικού μεγαλείου.
Ο μέσος οδηγός αυτοκινήτου όταν σταματά πίσω από άλλα αυτοκίνητα, δεν ευθυγραμμίζεται ποτέ με τα προπορευόμενα. Κι αυτό γιατί θέλει να βλέπει μπροστά από τα άλλα αυτοκίνητα τη θέα στη θάλασσα της Κηφισιάς, της Μεσογείων, της Πανεπιστημίου, της Μιχαλακοπούλου κ.λπ. H Αθήνα βλέπετε είναι μια παραδεισένια πόλη!
Η κίνηση των μοτοσικλετών μεταξύ των αυτοκινήτων («ιππαστί επί της διακεκομμένης γραμμής» κατά την ορολογία των αστυνομικών που, όπως έχουμε πει, έχουν όλοι εντρυφήσει στο Μπαμπινιώτη) απαγορεύεται από τον ΚΟΚ. Κατ’ απαίτηση των ασφαλιστικών εταιριών, για να μην πληρώνουν τις συνέπειες του τρόπου οδήγησης του μέσου οδηγού αυτοκινήτου. Ο οποίος αλλάζει διάζωμα χωρίς ποτέ να κοιτάξει τον καθρέφτη. Βέβαια, ποτέ κανείς αστυνομικός δεν θα σε σταματήσει επειδή κινείσαι μεταξύ των αυτοκινήτων. Αλλά σε περίπτωση ατυχήματος, θεωρείσαι συνυπεύθυνος (επειδή οδηγούσες ιππαστί…).
Στην Αττική Οδό οι περισσότεροι οδηγοί αυτοκίνητων, παρά τις πινακίδες, δεν ανάβουν τα φώτα όταν μπαίνουν σε σήραγγα. Και όταν οδηγείς μοτοσικλέτα, φοράς κράνος και γυαλιά ηλίου και ξαφνικά από τον ήλιο βρίσκεσαι στο σκοτάδι, το χωρίς φώτα αυτοκίνητο πολύ απλά δεν το βλέπεις. Όταν έθεσα το πρόβλημα στην Τροχαία της Αττικής Οδού, μου απάντησαν ότι το γνωρίζουν αλλά αδυνατούν να κάνουν κάτι, γιατί δεν έχει προβλεφθεί χώρος που θα μπορούσαν να σταματήσουν τους παρανομούντες οδηγούς!
Στην Αθήνα κυκλοφορούν περισσότερα από 1.500.000 δίκυκλα. Μπορεί κανείς καρεκλοκένταυρος να φανταστεί τι θα γινόταν, αν μια μέρα όλα τα δίκυκλα αποφάσιζαν να κινηθούν σύμφωνα με τον ΚΟΚ; Πίσω από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα και το ένα δίκυκλο πίσω από το άλλο. Διατηρώντας τη σωστή απόσταση. Το απόλυτο μποτιλιάρισμα! Νομίζω ότι πρέπει να το οργανώσουμε.
Όσοι είστε μοτοσικλετιστές διαδώστε, αν συμφωνείτε, την πρόταση.
Συμφωνώ
ReplyDeleteΝα το κάνουμε.
ReplyDeleteΕτσι και το κάνουμε θα γίνει της πουτάνας
ReplyDelete