November 20, 2007

Μια ιστορία (γ’)



Το sex ήταν πολύ καλό, καλύτερο από την πρώτη φορά. Όταν έφευγε τα ξημερώματα, του είπε ότι την Παρασκευή θα επέστρεφε για να περάσουν μαζί το Σαββατοκύριακο. Την Παρασκευή το πρωί αυτός ξύπνησε πολύ νωρίς, για να προλάβει να ετοιμάσει το σπίτι πριν φύγει για το γραφείο. Τσακίστηκε να γυρίσει και σχετικά νωρίς το απόγευμα, για να τελειώσει με το σπίτι.
Εκείνη εμφανίστηκε κατά τις 11 το βράδυ. Ήταν χαρούμενη κι η συζήτηση πολύ ευχάριστη. Σύντομα του πρότεινε να καθίσει δίπλα της και ξάπλωσε στα πόδια του. Κατά τι τρεις κοιμήθηκαν. Του ζήτησε, επειδή αυτός θα ξυπνούσε νωρίς, να της φέρει εφημερίδα το πρωί. Ξύπνησε όντως πρώτος και πήγε για εφημερίδα και τσιγάρα. Δικά της και δικά του. Λίγο μετά τις 10 την ξύπνησε χαϊδεύοντάς της την πλάτη. Όταν σηκώθηκε από το κρεβάτι, πήγε αθόρυβα στο δωμάτιο που ήταν το γραφείο που δούλευε αυτός και τον τρόμαξε. Την αγκάλιασε και τη φίλησε, αυτή έκατσε πάνω στο γραφείο και τον ρώτησε για τη δουλειά του. Λίγο μετά έκατσε πάνω του κι έκαναν έρωτα. Αργότερα έφτιαξαν μαζί καφέ και κάθισαν έξω γιατί είχε ήλιο. Κατά τη μία κατέβηκαν στη θάλασσα, αλλά δεν έκαναν μπάνιο.


Το μεσημέρι πήγαν για φαΐ σ’ ένα κοντινό εστιατόριο. Αυτός είχε τη φαεινή ιδέα να της πει ότι το καλοκαίρι το εστιατόριο μάζευε περίεργο λαϊκό κόσμο. Όταν αυτή τον ρώτησε τι εννοούσε, της είπε «πρέπει να δεις πως είναι ντυμένες οι κοπέλες. Οι οποίες συνήθως εμφανίζονται με ξώβυζα.» «Αν το καλοκαίρι είμαστε μαζί, προβλέπω ότι θα χωρίσουμε» είπε εκείνη. «Τι εννοείς;» τη ρώτησε. «Ντύνεσαι κι εσύ έτσι;» «Ναι» απάντησε εκείνη. Και η συζήτηση σταμάτησε εκεί.


Το απόγευμα πήγαν μια μεγάλη βόλτα με τα πόδια. Αργότερα, το βράδυ κουβεντιάζοντας ξαναέφερε αυτή το θέμα στη συζήτηση και τον ρώτησε γιατί τον ενοχλούσε ένα τέτοιο ντύσιμο. Της ανέπτυξε τη θεωρία του: «Κατ’ αρχήν δεν είναι τόσο ότι με ενοχλεί, όσο ότι το θεωρώ μειωτικό για μια γυναίκα να ντύνεται έτσι». «Γιατί είναι μειωτικό;» ρώτησε. «Είναι μειωτικό γιατί μ’ αυτό το ντύσιμο δείχνει ότι δεν πιστεύει πως έχει άλλο τρόπο να τραβήξει την προσοχή. Και γι’ αυτό, αποφασίζει να επιδεικνύει εκείνα τα μέρη του σώματός της που η ίδια τα θεωρεί δυνατά της σημεία. Βασικές αρχές σημειολογίας» της απάντησε. «Εάν εσύ φοράς ξώβυζα, όπως είπες, γιατί τα φοράς;» «Γιατί μου αρέσουν αυτά τα ρούχα» του είπε. «Δεν είναι αυτό, αισθάνεσαι ανασφάλεια και γι’ αυτό ντύνεσαι έτσι» επέμεινε αυτός. «Θεωρείς ότι αυτός είναι ο μόνος τρόπος να τραβήξεις την προσοχή κάποιου. Και κάνεις μεγάλο λάθος, γιατί και πολύ όμορφη είσαι και έξυπνη είσαι και δεν έχεις ανάγκη να μεταχειρίζεσαι τέτοιους τρόπους». Κάποια στιγμή της έκανε μια ερώτηση που εκείνη δεν μπόρεσε να πει κάτι άλλο από το: «Αν το θέτεις έτσι, έχεις δίκιο.»


Την Κυριακή ο καιρός χάλασε και ψιλόβρεχε. Αυτός είχε να δουλέψει λίγο κι έτσι εκείνη πήγε και ψώνισε για το μεσημεριανό φαγητό, γιατί στο σπίτι (κλασσικά) δεν υπήρχε τίποτα. Μαγείρεψε εκείνη. Αυτός μετέφερε τα πιάτα στο καθιστικό κι έβαλε μια ταινία στο DVD. Όταν πήγε κι εκείνη στο τραπέζι κι είδε την τηλεόραση να παίζει του είπε: «Με ρώτησες αν εγώ ήθελα να δω ταινία;» «Την έβαλα για να χαζεύουμε όσο θα τρώμε.» «Αυτό που έκανες δεν είναι σωστό, έπρεπε να με ρωτήσεις πρώτα», είπε. «Μην το κάνεις θέμα, αν θες την κλείνω» πρότεινε αυτός. «Όχι, άστη να δούμε την ταινία.» Μετά από λίγο την ταινία την έβλεπε με ενδιαφέρον, μόνον αυτή. Του άλλου δεν του άρεσε.


Αφού έφαγαν, έφτιαξαν καφέ κι άρχισαν πάλι τη συζήτηση για χιλιάδες θέματα. Συζήτησαν και για βιβλία. Επειδή εκείνη δεν είχε διαβάσει το «Λύκοι Σας Παρακαλώ Μην Κλαίτε» του Φάρλευ Μόατ και το «Ο Δρόμος» του Τζακ Κέρουακ, ήταν τα δύο βιβλία που της πρότεινε να τα πάρει σπίτι της για να τα διαβάσει. Πριν πάνε για ύπνο, είχαν αποφασίσει ότι το επόμενο πρωί αυτός θα έφευγε νωρίς για το γραφείο κι εκείνη θα έφευγε όποτε ήθελε. Της είπε και που θα έβρισκε τα κλειδιά του σπιτιού που θα έπαιρνε μαζί της, όταν έφευγε.


Τη Δευτέρα δεν μίλησαν στο τηλέφωνο. Ο φίλος μου μου εκμυστηρεύτηκε ότι δεν της είχε τηλεφωνήσει ποτέ στο σπίτι της, αν και είχε τον αριθμό. Επέλεξε να το κάνει αυτό γιατί η κοπέλα δεν έμενε μόνη της. Έμενε με τη μητέρα της και τον αδελφό της. Έτσι τα βράδυα, συνήθως τον έπαιρνε αυτή τηλέφωνο. Τη Δευτέρα πάντως δεν του τηλεφώνησε. Της τηλεφώνησε αυτός από το γραφείο το μεσημέρι της Τρίτης.
- «Καλημέρα, καλά είσαι;»
- «Καλημέρα, καλά είμαι.»
- «Που εξαφανίστηκες;»
- «Δεν κατάλαβες;»
- «Τι να καταλάβω;»
- «Ότι μετά από αυτό που έκανες, δεν θέλω να σε ξαναδώ. Δεν μου κάνεις.»
- «Τι σου έκανα; Τι ήταν αυτό το τόσο τραγικό που έκανα, που σε εξόργισε τόσο και σε οδήγησε σ’ αυτή την απόφαση;»
- «Ξέρεις πολύ καλά τι έκανες! Μην προσποιείσαι ότι δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ.»
- «Σου μιλάω ειλικρινά. Δεν μπορώ να καταλάβω. Είναι κάτι που έκανα ή που είπα;»
- «Είναι κάτι πολύ χοντρό που έκανες!»
- «Χριστός και Παναγία. Τι είναι αυτό το πολύ χοντρό που έκανα; Πες μου επιτέλους!»
- «Την Κυριακή το πρωί όταν με ξύπνησες, δεν μου είχες ετοιμάσει πρωινό και καφέ!»
- «Έχεις δίκιο. Με συγχωρείς. Αλλά αποτελεί αυτό τόσο σοβαρό λόγο που να σε κάνει έξαλλη;»
- «Δεν είμαι έξαλλη. Απλά κατάλαβα ότι δεν ταιριάζουμε. Δεν μου κάνεις!»
- «Δεν είσαι ειλικρινής. Κάποιος άλλος είναι ο λόγος.»
- «Όχι.»
- «Αποκλείεται. Πες μου σε παρακαλώ τι συνέβη πραγματικά»
- «Δεν πρόκειται.»
- «Γιατί;»
- «Γιατί αν σου πω, θα αρχίσεις να μου αναπτύσσεις πάλι τις δικές σου απόψεις, τα δικά σου επιχειρήματα.»
- «Σου υπόσχομαι ότι δεν θα πω τίποτα.»
- «Δεν σου αρέσει ο τρόπος που ντύνομαι. Είσαι πολύ συντηρητικός.»
- «Ο.Κ. Σ’ ευχαριστώ, γειά σου.»
- «Γειά.»


Συμπέρασμα: Μη λες ΠΟΤΕ κάτι σε κάποιον, που μπορεί να θεωρήσει ότι τον αφορά ή ότι τον προσβάλλει. Οι περισσότεροι άνθρωποι, φίλε μου, θεωρούν αυτό που είναι ή που κάνουν, ταμπού. Και ως ταμπού είναι υπεράνω κριτικής. Είναι θέματα που δεν τα «ακουμπάμε» ποτέ! Διαφορετικά, καιγόμαστε. Κάηκες φίλε μου. Λυπάμαι πραγματικά.

9 comments:

  1. Καποιες φορες,ισως τις περισσοτερες,δεν φταιει το περιεχομενο των λεγομενων μας αλλα το υφος που εχουμε οταν τα λεμε.Αν εχουμε υφος διδασκαλικο,πατερναλιστικο,και επειδη ο φιλος στον οποιο αναφερεσαι ειναι και κοινος μας γνωστος,αλλαζονικο και υπεροπτικο,αν προσπαθουμε? να δωσουμε στον αλλο την εντυπωση οτι εμεις και μονο εμεις κατεχουμε την πληρη και ορθη γνωση των πραγματων τοτε ,φυσικο ειναι,ο συνομιλητης μας να αντιδρασει γιατι εισπρατει μια απαξιωση σαν ανθρωπος.Η διαδρομη που μεχρι τωρα εχουμε κανει και εσυ και εγω και κυριως ο κοινος μας φιλος θα επρεπε να μας εχει διδαξει μερικα πραγματα οπως π.χ οτι μετα απο τοσο καιρο θα πρεπει να ειμαστε ποιο συγκαταβατικοι με τους ανθρωπους ,καθενας απο αυτους που συναναστρεφομαστε εχει τη δικη του αυτονομη προσωπικοτητα την οποια πρεπει να δεχομαστε ,αν θελουμε να ειμαστε μαζι του ,εστω και αν δεν την αποδεχομαστε.Στο κατω κατω της γραφης ποιοι ειμαστε εμεις που θελουμαι να αλλαξουμε την συμπεριφορα καποιου αλλου??? Μηπως ο φιλος μας ειναι εξαιρετικα εγωιστης για να μη πω και εγωπαθης?Τελος ειμαι σιγουρος οτι ο κοινος μας φιλος δεν θα παρεξηγηθει οταν του μεταφερεις τα γραφομμενα μου γιατι πολυ απλα δεν νομιζω οτι και αυτος θα θεωρησει οτι η κριτικη μου ,για την συμπεριφορα του, τον προσβαλλει.Αν ομως συμβει αυτο τοτε τοσο το συμερισμα του σχολιου σου οσο και η συμπεριφορα της κοπελλας ειναι απολυτα ορθα.
    Αυτα απο εναν τριτο φιλο, και για την αντιγραφη προς αποφυγην παρεξηγησεων Κ.Π

    ReplyDelete
  2. Ξεχασα στο προηγουμενο σχολιο μου να προσθεσω δυο πραγματακια.
    1. Εμενα μου αρεσουν παραπολυ τα ξωβυζα στις κοπελες.Δεν πρεπει να τις αποθαρρυνουμε να τα φορανε αλλα αντιθετα να τις ενθαρυνουμε.Στο κατω κατω τις γραφης μηπως δεν ειναι ανασφαλεια της κοπελλας αλλα ακρατος συντηριτισμος του φιλου μας ????μηπως ,λεω μηπως, ο φιλος μας ψαχνοντανε να βρει ενα οποιοδηποτε θεμα για να κανει επιδειξη των ρητορικων του δυνατοτητων και της επιχειρηματολογιας του στην κοπελα???για να το πω πολυ λαικα ,μηπως, οπως πολυ κακομοιρηδες και ανασφαλεις αντρες ,κανουμε ηθελε απλα να εντυπωσιασει και να προβαλλει την ανωτερωτητα του και διαλεξε ενα θεμα μαλακια????
    Μηπως σε τελευταια αναλυση εμεις ειμαστε οι ανασφαλεις και οχι οι γυναικες ????
    2. Οσο για σενα ,αγαπητο swell,επειδη σε ξερω και σενα,σε παρακαλω να μην σχολιασεις σαρκαστικα την ορθογραφια μου ,γιατι τοτε θα σημαινει οτι παραμενεις στους τυπους και αποφευγεις (συνειδητα??)να δεις την ουσια.
    Και παλι ο Κ.Π

    ReplyDelete
  3. Μα ό,τι είπε ο φίλος σου, το είπε για να την προσβάλλει,αυτή ήταν η πρόθεσή του.Η κοπέλα πολύ απλά, κατάλαβε τις προθέσεις του και λάκκισε.
    Τώρα αν θεωρείς ταμπού να μην ανέχεται ο άλλος τις προσβολές,είναι ένα θέμα κι αυτό :-)

    ReplyDelete
  4. @Ψυχή: Καλησπέρα,

    Το να λες τη γνώμη σου για ένα θέμα, γνώμη που εδράζεται στη λογική, τη σημειολογία και όχι μόνο, δεν σημαίνει ότι το κάνεις για να προσβάλεις τον άλλον. Τουλάχιστον όχι πάντοτε. Υπόχρεος.

    ReplyDelete
  5. Στην απαντηση που εδωσες στην ψυχη πεφτεις στην ιδια παγιδα που επεσε και ο φιλος μας.Χρησιμοποιοντας το ιδεολογημα οτι η γνωμη εδραζεται στη λογικη τη σημειολογια κλπ παραδεχεσαι οτι η δικη ΣΟΥ λογικη ειναι de facto σωστη.Γιατι αραγε???επειδη απλα ειναι η δικη σου λογικη???γιατι εκ προοιμιου ο αλλος οταν εχει αντιθετη απο τη δικη μας γνωμη ειναι παραλογος???Καθησαμε να τον ακουσουμε προσεκτικα????να τον αφουγκραστουμε???? Οι σχεσεις μεταξυ των ανθρωπων δεν ειναι ποτε απλες και γραμμικες ,αλλα τα πραγματα διευκολυνονται οταν εδραζονται (χρησιμοποιω εσκεμμενα τη λεξη που χρησιμοποιεις και εσυ και που δειχνει τοσο σιγουρια για το ορθον της γνωμης του φιλου μας)
    στην αμοιβαια αναγκη που εχει ο ενας για τον αλλο και οχι στην εξουσια που θελει να ασκησει ο ενας στον αλλο.Ειναι γνωστο αλλωστε ποσο ισχυρο αφροδισιακο ειναι η εξουσια ειτε η πνευματικη ειτε η οικονιμικη η και αλλες.Επανερχομαι ομως στο θεμα της μιας και μοναδικης σωστης γνωμης.Ο χωρος δεν ειναι προσφορος για να αναφερθω σε βιβλιογραφια οπως 'Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΟΥ ΛΟΓΟΥ' ουτε βεβαια να αναφερω τσιτατα απο τον Χεγκελ-προσοχη οχι Εγκελς-ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΡΟΙΝΤ(που μαλλον ειναι πιο κοντα στην περιπτωση μας) και βεβαια σε καμμια περιπτωση απο τον ΕΚΟ μια που μπερδευεις και τη σημειολογια στη μεση.
    Κατι τετοιο θα εμοιαζε οτι και εγω προσπαθω να ΄πουλησω μουρη΄οπως ,λανθασμενα ισως,(βλεπεις ποσο συγκαταβατικος ειμαι εγω)υποστηριζω οτι προσπαθησε να κανει ο κοινος μας φιλος.
    Τελος συντασσομαι πληρως με το σχολιο της ψυχης ,η οποια χωρις να γραψει τις δικες μου παρλαπιπες επεσε μεσα χρησιμοποιωντας την Λακωνικη μεθοδο.Βεβαια αυτη προφανως ειναι γυναικα και ξερει καλυτερα απο μας.
    Σε καθε περιπτωση βρηκαμε ενα ωραιο θεμα να συζητησουμε απο κοντα παρεα με το απαραιτητο κρασι,οταν οι καιροι γινουν μενετοι.
    Καλο υπολοιπο να εχουμε ολοι μας (γιατι το μελλον μας πρεπει να κρινει το παρελθον μας και οχι το αντιθετο)
    Κ.Π

    ReplyDelete
  6. Αν θες βεβαια μπορεις να σχολιασεις και τα δικα μου σχολια απο το blog σου.Η κριτικη σου στην κριτικη μου δεν με πτοει γιατι οπωσ ειναι κοινα παραδεκτο ΕΓΩ εχω παντα δικιο ΧΑ,ΧΑ)

    ReplyDelete
  7. @Κ.Δ.Π: Αν είχα γράψει όλες τις πληροφορίες που μου έδωσε ο φίλος μου (διάβαζε λεπτομέρεις) θα αντιλαμβανόσουν ότι η "εξουσία" πάνω σ' έναν άλλο άνθρωπο, πόσο μάλλον σ' έναν άνθρωπο που του αρέσει πολύ και τον θέλει, είναι (η εξουσία) το τελευταίο που τον ενδιαφέρει. Άσε που οι φήμες τον θέλουν και λίγο αναρχικό...

    ReplyDelete
  8. @SWELL
    Το δεχομαι απολυτως και χωρις επιφυλαξεις.Αλλωστε ερωτας δεν σημαινει οτι παραδινομαστε ανευ ορων????
    Συγνωμη αν εγινα λιγο υπερβολικος και ισως εριστικος αλλα ειχα καποιους λογους.

    ReplyDelete
  9. Ωραία ιστορία Swell.
    Εγω νομιζω οτι η κοπέλλα ειχε και άλλους λόγους που την κοπάνησε.
    Η μπορεί αυτο με τα ξώβυζα σε συνδυασμό με άλλα δείγματα της συμπεριφοράς του κυρίου να την φόβισαν και να σκέφτηκε οτι με αυτόν θα πρέπει να ρωτάει πάντα πριν κανει οτιδήποτε αφου μάλλον ειναι κτητικός.
    Τα ξώβυζα αυτα καθ αυτά δεν ειναι κακά, αλλα το θεμα ειναι ΠΩΣ φοράς κατι, όχι ΤΙ φοράς.
    Δηλ. εγω που ποτε δεν ειχα πρόβλημα να ειμαστε γυμνοί και εγω και η κοπέλλα μου στην παραλία και να τη βλέπουν άλλοι τι ειμαι ; Μαλάκας ;
    Για φερε μου αυτν το φιλο σου να συζητήσουμε λιγάκι !
    Καλημερα.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...