Για να ενισχύσει το διάλογο για την οικονομία, ο Καραμανλής έδωσε 28 δις στις τράπεζες, για να τα βάλουν αυτές στα ταμεία τους και να τα κρατήσουν εκεί. Για τον ίδιο λόγο ενίσχυσε και τις αντιπροσωπίες αυτοκινήτων, μειώνοντας το φόρο ταξινόμησης. Όταν το έκανε αυτό, αισθάνθηκα σαν ηλίθιος γιατί δεν ήξερα ότι τα Τσερόκι και τα Καγιέν παράγονται εδώ στην Ελλάδα. Αν δεν παράγονταν εδώ, τί λόγο είχε να ενισχύσει τις πωλήσεις τους; Σωστός ο παίκτης.
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι κάτι που άκουσα σήμερα: Ότι εφοριακοί θα σταματούν στο δρόμο όσους οδηγούν ακριβά αυτοκίνητα και θα τους ζητούν ν’ αποδείξουν που βρήκαν τα χρήματα να τα αγοράσουν. Δηλαδή, δεν έπρεπε να εκμεταλλευτούμε τα κίνητρα που έδωσε η κυβέρνηση και να ενισχύσουμε την ελληνική παραγωγή και την οικονομία; Κι ο άλλος, αν δεν μπορεί να δικαιολογήσει την αγορά, τι θα κάνει, θα το πουλήσει στο Βουλγαράκη ή στον Εφραίμ; Μα αυτοί έχουν δικά τους. Περίεργα πράγματα…
Αυτή η κυβέρνηση πάντα είχε μεγαλεπίβολα σχέδια για να πατάξει τη φοροδιαφυγή γι αυτό κάνουν πάρτι κάθε μήνα οι φοροφυγάδες όταν δανείζουν το δημόσιο με τα κλεμένα και μάλιστα με Κογκολέζικα επιτόκια.
ReplyDelete@Monahikos likos: Λύκε αλήθεια ξέρεις τα επιτόκια που ισχύουν στο Κογκό; Δεν ήξερα, ο αδαής, ότι υπάρχουν λύκοι και στην Αφρική.
ReplyDeleteη παταξη της φοροδιαφυγής παγιο,διαχρονικο ''πρόταγμα'' των κυβερνήσεων καμμια 30 χρονια -θελουν αλλά δε μπορουν οι καημένοι-
ReplyDelete