July 27, 2009

Ο Σουφλιάς και τα μουλάρια


Πάλευε χρόνια με νύχια και με δόντια να μη δημιουργηθεί αυτόνομο υπουργείο Περιβάλλοντος. Για να τελειώσει χωρίς προβλήματα, έλεγε με τη βαριά προφορά του, τα μεγάλα έργα. Που κάθε μεγάλο έργο που έκανε, σε αγαστή συνεργασία με τις εταιρίες των νταβατζήδων κατά τον πρωθυπουργό, σήμανε βιασμό του περιβάλλοντος. Τελευταία πράξη, η Εγνατία και η εξολόθρευση της αρκούδας.

Την άνοιξη, εν μέσω της οικονομικής κρίσης, θεώρησαν ότι αυτοί που είχαν τη μεγαλύτερη ανάγκη και έπρεπε να ενισχυθούν, ήταν οι έμποροι αυτοκινήτων. Μείωσαν κατά 50% το τέλος ταξινόμησης, με αποτέλεσμα να εκτοξευτούν οι πωλήσεις BMW και MERCEDES (κλικ εδώ).

Tώρα ο ΠΕΧΩΔΕΣ αποφάσισε, λέει με την ίδια πάντα προφορά, να καθαρίσει το περιβάλλον. Και επιβάλλει τέλος ρύπανσης στα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν πριν το 2005. Και αν το αυτοκίνητο έχει κάρτα ΚΤΕΟ που βεβαιώνει ότι δεν ρυπαίνει, τί γίνεται; Δεν ισχύει; Θα επιστρέψει τώρα η κυβέρνηση τα χρήματα που πληρώσαμε στα ΚΤΕΟ; Κι αν ένα αυτοκίνητο είναι καινούργιο (μετά το 2005) αλλά ο ιδιοκτήτης του δεν το συντηρεί, δεν υπάρχει πρόβλημα;

Τώρα, το πως καθαρίζει το περιβάλλον, ενώ ενισχύονται (πάλι) οι έμποροι αυτοκινήτων, αυτό μόνο ο Σουφλιάς το καταλαβαίνει. Αντί ο βλάκας (sic) να ενισχύσει τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αντί να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη κίνηση των ΜΜΜ στις λεωφορειολωρίδες, επιτρέπει αυτές να είναι μονίμως κατειλημένες από ΙΧ και ταξί. Αντί, να δώσει κίνητρα να στραφεί ο κόσμος στα δίκυκλα, ενισχύει τις πωλήσεις των αυτοκινήτων. Δεν τον απασχολεί, ότι ακόμα και στην Αττική Οδό, υπάρχουν πλέον πολλές ώρες καθημερινά, που τα αυτοκίνητα κινούνται με 10 χλμ. την ώρα ή ακινητοποιούνται. Δεν σκέφτεται ότι το πρόβλημα στάθμευσης είναι πλέον τεράστιο και ότι τα μέτρα του θα το επιτείνουν. Δεν σκέφτεται ότι με την αύξηση των αυτοκινήτων που θα πωληθούν, επιδεινώνεται το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών.

Προφανώς, όταν έχεις μεγαλώσει σε μια περιοχή που το διαδεδομένο μέσο μετακίνησης όταν ήσουν νέος, ήταν τα μουλάρια, έχεις μια δυσκολία να καταλάβεις τι συμβαίνει σε μια μεγαλούπολη με 2 εκατομμύρια οχήματα.


9 comments:

  1. Κάνε κράτει βρε άνθρωπε! Τι θέλεις δηλαδή; Να γεμίσει η Αττική Οδός με μουλάρια; Δεν μας φθάνουν τόσα γαϊδούρια;

    Α! και καλή εβδομάς

    Παράγραφος

    ReplyDelete
  2. Κάνε κράτει βρε άνθρωπε! Τι θέλεις δηλαδή; Να γεμίσει η Αττική Οδός με μουλάρια; Δεν μας φθάνουν τόσα γαϊδούρια;

    Α! και καλή εβδομάς

    Παράγραφος

    ReplyDelete
  3. @Παράγραφος: Καλή εβδομας και δι' υμάς! Το σημείο εκκίνησής μου είναι τα μουλάρια της κυβέρνησης. Που κι αυτά είναι πολλά.

    ReplyDelete
  4. Aγαπητε swell
    Koιταξε,αυτοι που εχουν τη κουταλα κοιτανε να φανε οσο πιο πολυ μπορουν,ωστε να μη μεινουν νηστικα τα παιδια, ή μηπως τα...μουλαρια;
    Μπερδευτηκα, τωρα, αλλα εσυ καταλαβες..... :)

    ReplyDelete
  5. @Elva: Το κακό με τα μουλάρια, Ελβα μου, είναι ότι δεν χορταίνουν ποτέ και με τίποτα. Γι' αυτό δεν έχουν αφήσει τίποτα αφάγωτο ή όρθιο.

    ReplyDelete
  6. ...και επιζούν ακόμα και από πυρηνική καταστροφή, σαν τις κατσαρίδες...

    ReplyDelete
  7. @Patsiouri: Λες να "πάσχει" από την ίδια αρρώστεια και ο Μητσοτάκης;

    ReplyDelete
  8. Ο Μητσοτάκης έχει πεθάνει εδώ και καιρό και στη θέση του έχουν βάλει ένα ρομπότ τελευταίας τεχνολογίας.
    Στάνταρ.
    Το ίδιο πίστευα και για το μακαριστό Μάικλ...

    ReplyDelete
  9. @Patsiouri: Kαλημέρα, δεν φανταζόμουν δύο πράγματα: Οτι έχει προχωρήσει τόσο η τεχνολογία και ότι υπάρχουν τόσο διεστραμμένοι επιστήμονες.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...