August 3, 2010

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑΚΟΣ: Νο 1 στην έλλειψη επαγγελματισμού!


Πηγαίνεις στον "ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑΚΟ" και ζητάς ένα bluetooth για το αυτοκίνητό σου.  Καταλήγεις σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο που ξέρεις και το έχεις δει σε λειτουργία σε άλλο αυτοκίνητο.  Στο δίνουν αλλά σου λένε ότι δεν υπάρχει ηλεκτρολόγος να στο τοποθετήσει!   Οταν ρωτάς πότε θα επιστρέψει ο ηλεκτρολόγος, σου απαντούν με το "εσείς δεν έχετε κάποιον να σας το τοποθετήσει;"  Τελικά, αποφασίζω να αγοράσω ένα άλλο μοντέλο, που δεν ήθελε τοποθέτηση.

Δυο μέρες μετά το επιστρέφω στο κουτί του, γιατί ήταν πιο ασφαλές να μιλάς κατευθείαν στο τηλέφωνο όταν οδηγείς, παρά μέσω του συγκεκριμένου bluetooth...  Ελα όμως που ο ηλεκτρολόγος ήταν ακόμα χαμένος κι έτσι δεν μπορούσε πάλι να τοποθετηθεί αυτό που ήθελα από την αρχή.  Για το που ήταν ο ηλεκτρολόγος, στο ταμείο μου έλεγαν ότι ήταν σε άδεια, ένας υπάλληλος μου είπε ότι έφυγε και ο υπεύθυνος ότι ήταν στην τράπεζα κι ότι θα επέστρεφε μετά από ώρες!   Μου δίνουν μια απόδειξη για τα χρήματα που είχα πληρώσει για το μοντέλο που επέτρεψα και φεύγω.

Μια βδομάδα μετά, ξαναπηγαίνω και ο ηλεκτρολόγος συνεχίζει να λείπει.  Έχω μια έντονη συνομιλία με μια κυρία στο ταμείο, αφήνω το τηλέφωνό μου και φεύγω.  Βρίσκω το τηλέφωνο του ηλεκτρολόγου που έψαχναν και ο άνθρωπος μου λέει ότι παραιτήθηκε γιατί δεν τον πλήρωναν. Δυο μέρες μετά τηλεφωνώ στον "ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑΚΟ" και μου λένε ότι θα μου τηλεφωνήσει σε λίγο ο υπεύθυνος, με το άκρως επαγγελματικό "κύριος Δημήτρης".  Όντως λίγο αργότερα με πήρε τηλέφωνο ο "κύριος Δημήτρης" ο οποίος μου είπε ότι δεν μπορεί να βρει ηλεκτρολόγο κι αν δεν τον πιστεύω, να βρω στη ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ την αγγελία που είχε δημοσιεύσει.  Μου ζήτησε δε αν έχω κάποιον εγώ, να του τον στείλω!  Το μεγαλείο του επαγγελματισμού.  

Σήμερα, ένα μήνα μετά, ξαναπήγα.  Και ω του θαύματος, μου λένε ότι βρέθηκε ηλεκτρολόγος.  Ο οποίος όμως, όταν ήρθε και του είπα τι ήθελα, μου είπε χαμηλόφωνα "φύγε, χρειάζεται τεχνικός για την τοποθέτηση!"   Μου επέστρεψαν τα χρήματα κι έφυγα.  Ο επαγγελματισμός της επιχείρησης έφτασε σήμερα σε νέα επίπεδα, μη ζητώντας ούτε συγγνώμη για τον ένα μήνα ταλαιπωρίας και μη εξυπηρέτησης, διανθισμένα όλα αυτά με ανακρίβειες και ψέματα...


16 comments:

  1. Ωχ!!!!!!! Μια φορά πήγα, πριν χρόνια, στον Παναγιωταράκο και από τότε έριξα μαύρη πέτρα πίσω μου. Πήγα λοιπόν να αγοράσω και να μου βάλουν στο αυτοκίνητο κασσετόφωνο (τότε που δεν είχαν όλα τα αυτοκίνητα τέτοιο). Και μάλιστα πήγα παρασυρμένη από μια διαφήμιση τους που έλεγε ότι σε μισή ώρα το πολύ γίνεται και η τοποθέτηση. Πλήρωσα λοιπόν και μου είπαν κάθησε να περιμένεις, να τοποθετηθεί το κασσετόφωνο. Περίμενα, περίμενα και περίμενα...., οπότε μετά από 2-3 ώρες όταν πια σπάσαν τα νεύρα μου πήγα να δω τι γίνεται. Είδα ότι έφευγαν αυτοκίνητα που είχαν έλθει μετά από μένα και ρώτησα ένα υπάλληλο γιατί. Αυτός μου απάντησε ότι δεν φταίει, αλλά είχε εντολή από πάνω, να τοποθετεί πρώτα τα ακριβά μοντέλα και μετά τα πιο φτηνά. Αφού έβαλα τις φωνές, μου το έβαλαν και έφυγα ορκισμένη να μην ξαναπατήσω.

    ReplyDelete
  2. Βλέπεις πόσο δίκιο έχει η κυβέρνηση που θέλει να απελευθερώσει τα κλειστά επαγγέλματα.
    Κάτσε να απελευθερωθούν οι συμβολαιογράφοι και οι φαρμακοτρίφτες και τότε να δεις τι θα γίνουν οι διάφοροι Παναγιωταράκοι....

    ReplyDelete
  3. Μeropi, η δική σου εμπειρία μαζί με τη δική μου, επιβεβαιώνουν το γενικό κανόνα: Οι έμποροι δεν σέβονται τον πελάτη τους. Τον θεωρούν επιεικώς ηλίθιο, κρίνοντας από τους εαυτούς τους. Γι' αυτό κι είναι σημαντικό να τους εκθέτουμε, ώστε να προστατεύουμε άλλους ανθρώπους απ΄αυτούς.

    ReplyDelete
  4. Λύκε, αυτού του είδους οι Παναγιωταράκοι δεν πτοούνται από τίποτα. Γιατί γνωρίζουν ότι η ηλιθιότητα είναι αήττητη.

    Τώρα, για την κυβέρνηση δεν θέλω να πω τίποτα. Προτιμώ να περάσω μια ήρεμη βραδυά.

    ReplyDelete
  5. Δεν έχω αυτοκίνητο.... οπότε.
    Αλλά αυτόν τον έχω ακουστά.

    Καλώς σε βρίσκω ξανά :-)

    ReplyDelete
  6. Και τι θες ρε Βάσια να βάλουμε όλοι ρεφενέ να σου πάρουμε ένα αυτοκινητάκι για να γνωρίσεις τον Παναγιωταράκο?
    :)))

    ReplyDelete
  7. Καλώς σε πάλι Βάσσια! Δίτροχο και πάλι δίτροχο. Εκεί μας οδηγεί άλλωστε ο ΓΑΠ.

    ReplyDelete
  8. Λύκε μην καταριέσαι τη Βάσσια, δεν χρωστά τίποτα σε κανένα ώστε να γνωρίσει τον Παναγιωταράκο.

    ReplyDelete
  9. Έλεγα μήπως το 'χει απωθημένο...

    ReplyDelete
  10. Αποδεικνύεται για μία ακόμη φορά η ΚΑΚΙΑ του κόσμου..όλοι εσείς που με ΤΟΣΗ ΕΥΚΟΛΙΑ σχολιαζετε την επιχειρηση δεν ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ότι ο Παναγιωταράκος καταρχην έχει αποβιώσει μετά από σοβαρό πρόβλημα υγείας και αν παρέμενε απλήρωτος ο ηλεκτρολόγος προφανέστατα θα υπήρχε σοβαρός λόγος. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΜΗ ΔΑΓΚΩΣΕΤΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.

    ReplyDelete
  11. Mar, το όνομα αναφέρεται στην επιχείρηση (brand name) και όχι στον όποιο άνθρωπο.

    ReplyDelete
  12. πω πω νασαι καλα για την ενημερωση κι ηθελα να ψωνισω κατι απο εκει.
    φτηνα τη γλυτωσα.
    ευχαριστω.

    ReplyDelete
  13. Aνώνυμε 1/4/11, μην ανησυχείς. Με τέτοια εξυπηρέτηση που είχε, έκλεισε η επιχείρηση...

    ReplyDelete
  14. ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΗΚΑ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ BLOG. ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ. ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΕΥΚΟΛΑ ΚΡΙΝΕΤΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΜΑΘΑ. ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΙΧΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΚΟΠΟΥ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΛΟΓΩ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΜΕΙΝΕ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ....ΗΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΤΟΤΕ ΚΡΙΣΗ.. ΦΙΛΙΚΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΡΓΑ....ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ...ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΝΗ....ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑΚΟΥ χηρα ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑΚΟΥ που απεβιώσε μετα από σκληρή μαχη στις 28/10/2008

    ReplyDelete
  15. έστω και πολύ καθυστερημένα, είδα τις δημοσιεύσεις σας, μπορώ να πω ότι έχετε απόλυτο δίκιο, αλλά όπως γνωρίζετε το νόμισμα έχει δύο όψεις. Πολύ εύκολα μπορούμε να κάνουμε αρνητικά σχόλια και βέβαια δεν σας ενδιαφέρει ο λόγος που μια εταιρεία η οποία λειτουργούσε από το 1974, που ίσως πολύ από εσάς ήταν αγέννητοι πόσες χιλιάδες ευχαριστημένους πελάτες είχε και σίγουρα είχε για να έχει φτάσει στο 2010. Δυστυχώς όταν οι επιχειρήσεις μένουν ακέφαλες και διοικούνται από καλοπληρωμένα στελέχη τα οποία δεν σέβονται ούτε τους κόπους αλλά ούτε το ψωμί που έφαγαν στην εκάστοτε εταιρεία αλλά το μόνο που τους απασχολεί είναι τα προσωπικά τους και γενικά για να μην σας κουράζω δουλεύουν και όχι εργάζονται όταν δεν έχουν τίποτε καλύτερο να κάνουν υπάρχουν αυτά τα αποτελέσματα....Έστω και καθυστερημένα λοιπόν σας ζητώ συγγνώμη εκ μέρους της εταιρείας ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑΚΟΣ για την κακή εξυπηρέτηση....Φιλικά Μαριάννα Παναγιωταράκου χήρα Κωνσταντίνου ο οποίος έφυγε από την ζωή στις 28/10/2008 μετά από πολύχρονη ασθένεια σε ηληκία 58 ετών, αφήνοντας πίσω του κενό και δυσαρεστημένους πελάτες.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kυρία Κουτεντάκη,

      Εκτιμώ την απάντησή σας.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...