Από τις πληροφορίες που έχουν βγει στη δημοσιότητα μέχρι τώρα και ενώ ο Ραγκούσης λέει ότι θα παρουσιάσει τις προτάσεις του στο τέλος Αυγούστου, φαίνεται ότι στις Περιφέρειες κατατίθενται ήδη αιτήσεις από ενδιαφερόμενους να αγοράσουν άδειες ταξί. Τώρα βέβαια, αφού το τι θα προβλέπει ο νόμος είναι ακόμα άγνωστο, πως οι Περιφέρειες δέχονται τις αιτήσεις, είναι περίεργο.
Έτσι μάθαμε ότι ανάμεσα στους ενδιαφερόμενους υπάρχει γνωστή μεταφορική εταιρία που έχει ζητήσει ν' αγοράσει 700 άδειες! Κι ένας ιδιώτης έχει ζητήσει 2.000 άδειες! Προφανώς κάτι ξέρουν... Έτσι εννοεί την απελευθέρωση η "κυβέρνηση". Παίρνουμε τις άδειες από αυτούς που τις έχουν μέχρι σήμερα και λυμαίνονταν το χώρο και τις δίνουμε στους λίγους που έχουν τη δυνατότητα να τις αγοράσουν. Αυτοί οι λίγοι, εκτιμά η "κυβέρνηση" θα είναι σοβαροί, τίμιοι και ευγενικοί άνθρωποι. Θα φέρουν ένα νέο "αέρα" στα ταξί. Όπου ο οδηγός δεν θα διαλέγει διαδρομές, δεν θα οδηγεί σα να μην υπάρχει άλλος στο δρόμο, δεν θα σταματά όπου και όπως βρεί, δεν θα "πειράζει" το ταξίμετρο.
Κάπως έτσι έλεγε και ο Γ. Παπαδόπουλος ότι είχαμε δημοκρατία. Ο Βενιζέλος ισχυρίζεται ότι οι ελληνικές τράπεζες δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Ο ΓΑΠας λέει ότι αποφύγαμε τη χρεοκοπία. Φαίνεται ότι στις χούντες αρέσει η αντιστροφή της πραγματικότητας.
"Εξαπανέκαθεν" κακόπιστος δεν με εκπλήσεις πια...
ReplyDeleteΗ απελευθέρωση των ταξί ανόητε αποσκοπεί στην αύξηση της απασχόλησης και τη μείωση της ανεργίας...
Όποιος πράσινος άνεργος θέλει να δουλέψει θα ζητάει μια άδεια ταξί και θα δουλεύει χωρίς να μας κατηγορεί η Τρόικα για προσλήψεις...
Αλλά που να καταλάβεις εσύ...
Εγώ βρε Λύκε δεν έχω πληρόφορηση μέσα από το ΜΠΑΤΣΟΚ, όπως εσύ. Είναι λογικό λοιπόν να μη γνωρίζω όλες τις λεπτομέρειες.
ReplyDeleteΜπορώ να χρησιμοποιήσω το όνομά σου και να ζητήσω τρεις άδειες για τα παιδιά και μένα;
φυσικά και μπορείς, γι αυτό είναι οι φίλοι είμαστε.
ReplyDeleteΜήπως θες να πάρω τηλέφωνο το Γιάννη?
Eτσι εννοεί την απελευθέρωση η "κυβέρνηση". Παίρνουμε τις άδειες από αυτούς που τις έχουν μέχρι σήμερα και λυμαίνονταν το χώρο και τις δίνουμε στους λίγους που έχουν τη δυνατότητα να τις αγοράσουν.
ReplyDeleteΒusiness as usual, αυτο εννοουν αλλα το λενε με αλλο τροπο...για εμας που δεν εννοουμε να..καταλαβουμε οτι η κριση σημαινει...ευκαιρια, για αλλους βεβαια, αλλα αυτα ειναι..λεπτομερειες, φιλε Swell.
Τηλεφώνησε στο Γιάννη Λύκε και θα το εκτιμήσουμε οικογενειακώς.
ReplyDeleteH κρίση Έλβα αποδεικνύεται ευκαιρία για όλους τους αλήτες που έχουν σχέση με τους αλήτες της "κυβέρνησης". Αυτό γινόταν πάντοτε στην Ελλάδα.
ReplyDeleteΑγαπητέ Swell, επιτέλους έπιασες το θέμα της επικαιρότητας.
ReplyDeleteΓια το ποιοι είναι αυτοί που σήμερα έχουν τις άδειες των ταξί και τη ποιότητα του έργου που παρέχουν, προφανώς δε σε απασχολεί. Συνοψίζω τα τυπικά προσόντα : Κακοί οδηγοί, με δικαιώματα στις λωρίδες των λεωφορείων, με δικαιώματα στο δακτύλιο, φόβος και τρόμος των δικυκλιστών, δεινοί επιχειρηματίες αφού αγοράζουν μία θέση εργασίας προκαταβάλλοντας μισθούς ετών χωρίς εξασφαλισμένα έσοδα.
Η παροχή των υπηρεσιών δεν έχει καμιά σχέση με αυτές που προσφέρονται σε άλλες χώρες και ο συνωστισμός τους συμβάλει σημαντικά στο κυκλοφοριακό της πόλης και στην αποτελεσματικότητα των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Τώρα, αν θέλουμε να πούμε για τις φήμες :
Οι κυβερνήσεις έχουν τάξει στη COSCO Containers άδειες για ταξί σαν αντιστάθμισμα κάποιων θεμάτων που αφορούν τη διαχείριση των λιμανιών. Επίσης, ξενοδοχειακή μονάδα ενδιαφέρεται για άδειες για λιμουζίνες και 9θέσια mini buses.
Οι ιδιοκτήτες (αδειών) ταξί, βλέποντας τη κρίση, επιθυμούν να πουλήσουν τις δικές τους άδειες στους παραπάνω ενδιαφερόμενους, στις τιμές που έχουν διαμορφώσει μόνοι τους (δηλαδή περί τα 250.000 ευρώ τη μία) και δεν επιθυμούν να εργασθούν πλέον. Πρακτικά οι ιδιοκτήτες ταξί, που πήραν κάποια στιγμή τις άδειες από το κράτους, θέλουν να αφαιρέσουν στο κράτος τη δυνατότητα να εκδίδει άδειες και σε αυτό το αίτημα αναζητούν συμμάχους.
Εγώ έκανα αίτηση για άδειες αλλά δεν έχω λεφτά να αγοράσω τα taxi. Στην περίπτωση αυτή τι προβλέπεται; Μήπως εσπα; Μπορεί κάποιος να ρωτήσει τον Γιάννη;
ReplyDelete.
Ανώνυμε, ενώ περιγράφεις σωστά το μέσο ταξιτζή, αναρωτήθηκες ποτέ γιατί το κράτος τους έδωσε τότε τις άδειες;
ReplyDeleteGrsail, χρειάζεσαι ταυτότητα μέλους του ΜΠΑΤΣΟΚ, έχεις;
ReplyDeleteSwell, αν και δεν αναφέρεις αυτό που εννοείς, μεταφέρω εδώ μερικά στοιχεία από το inews.gr, για τη μεταβίβαση αδειών ταξί:
ReplyDelete«Μεγάλος αριθμός αδειών ταξί είχε χορηγηθεί την περίοδο της δικτατορίας, αλλά τότε ήταν αμεταβίβαστες. Αν ο ιδιοκτήτης τους πέθαινε και δεν ασκούσε το επάγγελμα απόγονός του, η άδεια έπρεπε να επιστραφεί στο κράτος. Το 1977 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής επιτρέπει τη μεταβίβαση αδειών ταξί, ενώ τα επόμενα χρόνια το κράτος χορηγεί νέες άδειες σε πολύτεκνους, ολυμπιονίκες ή σε άλλες κοινωνικές ομάδες. Οι μάντρες εκτός από τον ρόλο του μεσάζοντα για μεταβίβαση της άδειας (σύμφωνα με εκτιμήσεις εισπράττουν προμήθεια 2%-3% από τη μεταβίβαση) αναλαμβάνουν και ρόλο υπενοικιαστή.»
Ο τρόπος χορήγησης των αδειών δεν θα έπρεπε αναγκαστικά να οδηγήσει το επάγγελμα και το σχετικό μεταφορικό έργο σε αυτή τη κατάντια. (Δυστυχώς, είναι μια υπηρεσία άμεσα συγκρίσιμη με αυτή άλλων χωρών.) Όλοι σε κάποιο σημείο της ζωής μας λάβαμε ένα πιστοποιητικό από το κράτος, πτυχίο ή κάτι άλλο που βεβαίωνε την επάρκεια μας να εξασκήσουμε κάποιο επάγγελμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι για όσα στραβά κάνουμε στην επαγγελματική μας πορεία ευθύνεται το κράτος !
Οι ταξιτζήδες δεν επένδυσαν πραγματικά στο επάγγελμα τους αλλά στο ότι θα το ασκούν «αυτοί» και δεν θα μπει κανείς άλλος. Για αυτούς τους όρους μάχονται, προκειμένου να μείνει η κατάσταση όπως είναι. Και όπως αναφέρω και παραπάνω αναζητούν συμμάχους σε αυτή τη επιδίωξη.