July 1, 2014

HOL, fuck you all...


Η Hol έχει ενημερώσει από τις 24 Μαΐου όλους τους συνδρομητές της, μεταξύ των οποίων κι εγώ, ότι στις 30 Ιουνίου η υπηρεσία ηλεκτρονικής αλληλογραφίας θα ανανεωθεί και θα παρέχεται αποκλειστικά από τη νέα, σύγχρονη και τεχνολογικά προηγμένη υποδομή της Hol. Από τις 24/5 η Hol μου έχει στείλει αρκετά emails και SMS με οδηγίες για το πως θα έπρεπε να γίνει η μεταφορά του λογαριασμού email στη νέα υποδομή.

Και χθες ήρθε η 30ή Ιουνίου. Η "σύγχρονη και τεχνολογικά προηγμένη υποδομή" της Hol είχε σχεδιασθεί όλο αυτό τον καιρό τόσο "καλά", που η μεταφορά του email δεν μπορούσε να γίνει και αυτό δεν λειτουργούσε από τις 12 το μεσημέρι. Μιλώντας χθες τηλεφωνικά με τη Hol, μου είπαν ότι το πρόβλημα οφείλεται στο μεγάλο αριθμό συνδρομητών (60.000) και ότι το πρόβλημα θα λυνόταν χθες. Σήμερα συνεχίζεται η ίδια ακριβώς κατάσταση. Μιλώντας πάλι μαζί τους πριν λίγη ώρα, μου είπαν ότι θα μου τηλεφωνήσει τεχνικός. Όταν ρώτησα πότε, μου απάντησαν "εντός μιας εργάσιμης".

Στις 12 τη νύχτα θα κλείσουν 48 ώρες χωρίς email, λόγω της σύγχρονςη και τεχνολογικά προηγμένης υποδομής της Hol. Ανέφερα στον άνθρωπο με τον οποίο μιλούσα, ότι δεν μου αφήνει πολλά περιθώρια και θα κάνω δύο πράγματα, με την ακόλουθη σειρά: Πρώτα θα κάνω "ρόμπα" τη Hol και μετά θα αλλάξω πάροχο.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...